Killar-se hit!!
Vill gärna ha er killars syn på det kvinnliga underlivet!
Vad tycker ni om underlivsdoften osv.....blir ni avtända om det luktar mkt och hur skulle ni beskriva doften/lukten/smaken???
Vill gärna ha er killars syn på det kvinnliga underlivet!
Vad tycker ni om underlivsdoften osv.....blir ni avtända om det luktar mkt och hur skulle ni beskriva doften/lukten/smaken???
Av dom jag har haft sex med... så var det illa med en enda tjej... av (mer än 10)
Jag blev antänd, tycker det va ofräscht... men det behöver ju inte vara henne fel.
Annars får man ta det som det är... kan ju lukta någon gång, lite surt, och smaka salt.
"Jag blev antänd"
Fan vad jobbigt det måste ha varit!
Ok...På vilket vis blev du avtänd?
Dofta = gärna
Lukta = nej, tack
Självklart doftar ett kön....kön....
Men varken man eller kvinna vill ju att det skall lukta apa.
Naturlig, ren underbar könsdoft är aldrig fel. Hellre det än att dyka ner och upptäcka "oj, här luktar det Palmolive schampoo med honungssmak och det smakar som tvål".... ;)
F***A luktar gott.
Smuts luktar illa.
Så är det.
yyssss....!!!! för F lukten
men hur känner ni skillnad på den "vanliga" f*** lukten och smuts då???
Håller med CapoDiTuttiCapo ovan. Fittan ska inte vara helt nytvättad. Det är mycket mer upphetsande att slicka en fitta som smakar fitta.
Om min fru vill knulla kan hon sätta sina fingrar under min näsa så att jag känner hennes fittdoft. Jag blir vild när jag fattar att hon har smekt sig själv och vill bli tagen.
Ibland när jag ska gå till jobbet och kysser min fru så kan jag sticka upp ett par fingrar i henne och sedan föra in dem i hennes mun. Sedan kysser vi varandra länge och jag vill inte gå till jobbet. Sedan luktar jag på mina fingrar i bilen på väg till jobbet och tänker på min fru.
En normal go mus luktar och smakar diskret. Lite salt lite annat. Finns direkt inget att jämföra med.. Den får gärna lukta och dofta mus inte svett och andra bismaker. Tänk dig om killen gått en hel dag i solen och han kommer hem och du slickar han i jumsken. Så ska det inte smaka Ska heller inte vara ngt vitt klegg med i det hela men det vet du nog redan *garv* Tvål och shampo ska det heller inte smaka. Det bästa är om man går ner på tjejen när hon duschat för en till två timmar sedan.. :))) Då är det mumma...
jag tänder som fan både på lukten och smaken.. =)