12års åldersskillnad
Har börjat prata med en kille, som jag kände direkt jag fick kontakt med. Han är 38, blir 38 i år.... och jag själv blir 26år. Jag har börjat fundera på att det är 12år mellan oss. Är det för mycket?
Vad tycker ni andra?
Har börjat prata med en kille, som jag kände direkt jag fick kontakt med. Han är 38, blir 38 i år.... och jag själv blir 26år. Jag har börjat fundera på att det är 12år mellan oss. Är det för mycket?
Vad tycker ni andra?
jag o min karl har 12år emellan funkar bra tycker jag
JAG är 14 år äldre än min man.... och det funkar alldeles utmärkt!! Har aldrig haft ett sånt bra liv som jag har nu! Vi har nu varit tillsammans i snart 6 år.
Inga problem med varken familj eller vänner heller!
Saker o ting i livet blir bara problem om man gör det till problem själv.
Jag har egentligen inget problem med det heller.... det är väl bara osäkheten vad andra skall säga... men kanske framför allt mina föräldrar.... hur har era reagerat? :)
puff
Gör vad som känns bäst för dig, själv träffar jag en man som är 19 år äldre, och jag tänker på det ibland men varför ska ålders skillnaden stoppa något som känns så bra??
LYCKA TILL
Det är 15 år mellan mig och min man. Jag var 24 och han 39 när vi träffades. Har idag varit tillsammans i lite mer än 5 år. Gifta i snart 4år och har en gemensam son på 6½ mån. Vi har båda barn innan. Ingen i min omgivning har tyckt att det är något konstigt eller gett konstiga kommentarer.
Om jag var du skulle jag satsa om det känns rätt. Åldern är bara en siffra. Varför skall den styra över våra känslor?
Ts Jag är lika gammal som du och min man är 12 år äldre vi har varit tillsammans i 6 år och snart gifta i ett. Sålänge det känns som att ni funkar ihop så spelar det ju ingen roll vad andra tycker, visst har folk ifrågasatt våran ålderskillnad speciellt i början då jag bara var 20 men nu har nog dom flesta vant sig. Min familj sa inget särkilt förutom att dom tyckte han var trevlig och snygg Som Vaja skrev Ålder är bara en siffra.
Lycka till!
Kram Aquilegia.
Vi har tio års skillnad, jag var 21 när vi träffades och han var 31. Vi är nu, 8 och ett halvt år senare, gifta och väntar vårt första barn.
Det handlar inte om ålder, utan om vilken fas i livet man är (den bör ju vara gemensam).
Nej, det tycker inte jag är någon fara. min sambo är 10 år åldre än mig. Funkar jättebra
Jag va 19 när vi träffades och han var 29. Plus att han hade tre barn. Jag va lite nervös inför att berätta det för mina föräldrar
Men de tyckte att så länge jag var glad så var de det med..
Lycka till
Det var för övrigt bara en som undrade vad f*n jag höll på med, och "vad tror du en 31åring vill ha ut av en 21åring", osv. Hon ligger inlagd på psyk nu...