Anonym skrev 2010-01-27 14:37:29 följande:
Jag tror du måste acceptera hans svar eller om du inte klarar av det så lämna honom. Om det har gått flera år sen dess och du fortfarande inte har kunnat lägga det bakom dig trots att han hävdar att han varit trogen hela tiden så kanske tillit är det största problemet mellan er. Ledsen om det låter hårt men jag har varit i precis samma sits och man blir själv bara knäckt av att vara misstänksam hela tiden.
Du har helt rätt, jag är helt jävla knäckt! Jag håller på att gå under av depression på grund av det här. Fan också! Det värsta är väl att jag älskar honom. Men jag kan bara inte släppa! Jag går till psykolog, det hjälper inte ett skit, vi går på familjerådgivning och jag är fortfarande övertygad om att han har varit otrogen. Jag är övertygad av att han ångrar sig det, att han aldrig skulle kunna vara det igen, men jag bara måste få veta det. Jag har försökt få ur honom det så många gånger, men han totalt vägrar.
Tog kontakt med kvinnan ifråga och hon ville först veta vad jag och han har för relation innan hon berättar något. Fattar inte varför det är viktigt att veta vad vi har för relation? Räcker det inte med att veta att jag är tillsammans med honom skrev jag till henne, då ändrade hon mening och menade på att hon har inget att säga om honom. Men hon förlorar ju på det också för hon hade sambo under den perioden också och har barn med honom idag, så hon och han (tjejen och min kille) förlorar ju på att berätta sanningen.