• Anonym

Slappa (stora) fittor..

Det är mycket snack om storleken på våra kukar, och vissa tjejer kommenterar att de inte ens skulle kunna tänka sig en kille med en mindre kuk är 18-20 cm. Nu är det så att det finns otroligt tajta och sköna fittor som kan anpassa sig och njuta av olika kukstorlekar. Jag har en standard kuk på 15 cm och några tjejer man legat med har man nästan drunknat i. Stora slappa fittor som inte alls är sköna. Dessa slappa brudar behöver väldigt stora kukar för att känna nått, men då är det killen som har för liten. Detta är ett jävla hycklande.

Finns det fler killar som känner igen sig i detta?

• Svar på tråden Slappa (stora) fittor..
  • IeIIebror

jag har då aldrig varit med om en så slapp fitta så jag inte har känt någon njutning.

• Anonym

Ett sätt att få en slapp kuk är att se inte blygdläpparna fladdrar för vinden.
    Som rostbiffsskivor i storm....

• Bye baby Bunting
    IeIIebror skrev 2012-01-29 12:48:45 följande:
    jag har då aldrig varit med om en så slapp fitta så jag inte har känt någon njutning.

*asg* jag hade lite svårt att förstå den meningen först.

Ett jäkla tjatande om ifall det är instrumentet som är för litet eller salen som är för stor. Du får väl se till att hittta någon som är lagom för dig då. As simple as that.
    011000100110111101101111011100000110001001101111011011110111000001100001011001000110111101101111011100000000110100001010
  • Jonssons

Håller med, det är alltid snack om killarnas storlek istället för tjejernas. Det finns många tajta sköna fittor och andra som inte alls är lika tajta och sköna.

• IeIIebror
    Bye baby Bunting skrev 2012-01-29 12:54:06 följande:
    *asg* jag hade lite svårt att förstå den meningen först.

Ett jäkla tjatande om ifall det är instrumentet som är för litet eller salen som är för stor. Du får väl se till att hittta någon som är lagom för dig då. As simple as that.
    även en mungiga kan glädja en konserthall bara musikern vet vad han gör
  • Anonym
    IeIIebror skrev 2012-01-29 13:13:54 följande:

En framfallsfitta glädjer ingen man....

man knackar på, men släpps inte in i stugvärmen
    Det är surt  
  • citronfjärill
    IeIIebror skrev 2012-01-29 13:13:54 följande:
    underbartSkrattande
  • Anonym

Hej och hå!

Håller med, fittstorlekar är inget folk pratar om medans kukar alltid tycks vara för små när problem uppstår. 

När jag har sex med min flickvän och hon blir väldigt blöt försvinner nästan all friktion. Jämfört med mina tidigare sexparterns är det en märkbar skillnad. Hon har inte fött barn så hennes underliv är i orginalskick. Har en normalstor kuk på 16 cm. 

• Anonym

Är också "normalutrustad" och det är sällan ett problem, men en och annan slappmus har man råkat ut för och det är ju inte lika skönt. Dessa slappisar kan bara finna njutning av stora kukar då deras fitta blivit för stor, för kuken är i detta fall inte för liten, även fast det alltid är killen som är för liten enligt dessa slappfittor..

• Anonym (slapp)
    Anonym skrev 2012-01-29 12:50:58 följande:
    Ett sätt att få en slapp kuk är att se inte blygdläpparna fladdrar för vinden.
    Som rostbiffsskivor i storm....
    Så om man har fladdriga blygläppar blir du avtänd? Jag har fött två barn, och jag har fortfarande snygg kropp, på alla ställen utom där nere! Fy faan vad jag ser ut alltså! Det är precis som du säger, som två rostbiffskivor... jag har funderat på att göra operation, speciellt eftersom jag nu har brutit upp med pappan och vill träffa nån ny... det är ju faan pinsamt att visa fittan. Jag var med en kille nyligen som ville gå ner på mig men han fick aldrig det för jag skäms över den. Den ser normal ut när man bara tittar på den men om jag rör på mig ser det fann inte klokt ut. 

Tycker du man borde operera, skulle du bli avtänd om du går ner på en tjej och den ser ut sådär?

Svar på tråden Slappa (stora) fittor..