• Anonym (Förvirrad)

Var hittar ni sexkontakter?

Hej hej, så jag har googlat runt i ett par dagar nu för att försöka hitta en sexkontakt men hittar självklart mest spam-sidor.

Jag fattar att jag är en av tusentals män som letar så jag har inte oddsen på min sida men jag undrar ändå om ni har någrs tips på hur man kan hitta en sexkontakt för någon som aldrig sökt det förut.

Jag har kikat på BodyContact där det verkar vara 99% oseriösa människor, likadant verkar knullkontakt vara. Sen är det ju hemligg, dom som äger och modererar den verkar ha en genuin strävan efter att göra en site som faktiskt är seriös men det betyder också att det iallafall för män tar flera veckor, om inte månader att få in inbjudan dit. Och ja jag vet att det finns badoo, tonder osv men om jag ska vara helt ärlig så skulle jag föredra något där man är anonym. Men om ni har tips på oanonyma sidor så får ni mer än gärna posta det också

Tack på förhand

• Svar på tråden Var hittar ni sexkontakter?
  • Anonym (L)

Det är kört, såvida du inte ser extremt bra ut, i klass med Matt Bomer eller liknande.

Som du själv säger så är du en av otroligt många män som letar sexkontakter. Det är ett överskott av män på dessa sidor och ett underskott av kvinnor. Många kvinnor får väldigt många meddelanden och erbjudanden och på grund av detta och även på grund av att det är ett överskott av män på dessa sidor så kan de flesta kvinnor välja och vraka där, medan de flesta män inte får några meddelanden eller erbjudanden alls och därför är du körd, såvida du nu inte ser otroligt bra ut.

Enda chansen är väl i sådana fall tinder, såvida du nu inte är ful. Annars så får du helt enkelt försöka knyta kontakter i verkliga livet och på det sättet försöka få det att leda till sex.

• Anonym (Gunilla)

Som kvinna stöter jag på i 90% på dessa sidor så är männen 1: gifta/upptagen 2: desperata som fan 3: har en taskig attityd 4: har helt fel ålder åt ena eller andra hållet, antingen är de 22 eller 72...(jag är 43) 5: de har fetischer som är klart tveksamma när det gäller att möta en främling...

Jag lovar att du inte vill bli kategoriserad som en av dessa män...

Så jag har bättre möjligheter på helt vanliga sidor där jag träffar vanliga män. De flesta vill ju faktiskt ha sex så jag fattar inte riktigt vitsen med att specialsöka sex. Var bara ärlig med vad du söker.

• Stefano82
    Anonym (Gunilla) skrev 2021-01-29 09:41:14 följande:

Som kvinna stöter jag på i 90% på dessa sidor så är männen 1: gifta/upptagen 2: desperata som fan 3: har en taskig attityd 4: har helt fel ålder åt ena eller andra hållet, antingen är de 22 eller 72...(jag är 43) 5: de har fetischer som är klart tveksamma när det gäller att möta en främling...

Så jag har bättre möjligheter på helt vanliga sidor där jag träffar vanliga män. De flesta vill ju faktiskt ha sex så jag fattar inte riktigt vitsen med att specialsöka sex. Var bara ärlig med vad du söker.

Jag är helt ärlig vad jag vill ha! Inget bullshit här!
  • Litenmenhård

Jag letar också, men som TS säger så är många oseriösa på dessa sidor. Jag hoppas på att träffa någon i verkliga livet, men det är inte lätt det heller.

Sökandet går vidare!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Anonym (Förvirrad)
    Anonym (Gunilla) skrev 2021-01-29 09:41:14 följande:

Jag förstår, när du säger "vanliga sidor" vad menar du då? Menar du dejtingsidor, match osv? Grejen är den att jag är oskuld och jag kan väl helt ärligt säga att jag kanske inte skäms över det men jag har otrotligt dåligt självförtroende runt det. Jag kommer självklart vara helt öppen om det om jag skulle hitta någon att chatta med men jag tror även att min oskuld minskar mina chanser ännu mer att hitta någon över internet iaf haha

Men det ger lite tröst att även kvinnor inte har det för lätt att hitta någon på dessa sidor haha
  • Soleroi08

TS

Testa någon föreningsverksamhet.

Många kvinnor och män träffas under exempelvis en kurs i akrylmålning. Först gäller det att få till ett umgänge, sen kommer förmodligen sex med någon du träffat.

• Wench85
    Anonym (Förvirrad) skrev 2021-01-29 09:21:26 följande:

Hej hej, så jag har googlat runt i ett par dagar nu för att försöka hitta en sexkontakt men hittar självklart mest spam-sidor.

Jag fattar att jag är en av tusentals män som letar så jag har inte oddsen på min sida men jag undrar ändå om ni har någrs tips på hur man kan hitta en sexkontakt för någon som aldrig sökt det förut.

Jag har kikat på BodyContact där det verkar vara 99% oseriösa människor, likadant verkar knullkontakt vara. Sen är det ju hemligg, dom som äger och modererar den verkar ha en genuin strävan efter att göra en site som faktiskt är seriös men det betyder också att det iallafall för män tar flera veckor, om inte månader att få in inbjudan dit. Och ja jag vet att det finns badoo, tonder osv men om jag ska vara helt ärlig så skulle jag föredra något där man är anonym. Men om ni har tips på oanonyma sidor så får ni mer än gärna posta det också

Tack på förhand

Har alltid använt bodycontact (som ensam kvinna och del i par) men nu för tiden går det väl inte att registrera ens sen ägaren hamnat i fängelse osv?
  • Anonym (I all välmening.)
    Anonym (Förvirrad) skrev 2021-01-29 10:26:09 följande:
    Grejen är den att jag är oskuld och jag kan väl helt ärligt säga att jag kanske inte skäms över det men jag har otrotligt dåligt självförtroende runt det. Jag kommer självklart vara helt öppen om det om jag skulle hitta någon att chatta med men jag tror även att min oskuld minskar mina chanser ännu mer att hitta någon över internet iaf hah
    Står inte vad du har för ålder. Men tyvärr tror jag de flesta erfarna skulle vara tveksamma att träffa en osäker oskuld. Tror du har bättre chans att lyckas om du inte berättar det. Du behöver inte ljuga om någon frågar rakt ut, men tror få kommer fråga det. Sen behöver du ju inte heller låssas som du är erfaren förstås så har du inte lurat någon heller.
  • Tallkåda
    Anonym (I all välmening.) skrev 2021-01-29 19:31:35 följande:

Står inte vad du har för ålder. Men tyvärr tror jag de flesta erfarna skulle vara tveksamma att träffa en osäker oskuld. Tror du har bättre chans att lyckas om du inte berättar det. Du behöver inte ljuga om någon frågar rakt ut, men tror få kommer fråga det. Sen behöver du ju inte heller låssas som du är erfaren förstås så har du inte lurat någon heller.

Jag tror det finns kvinnor som skulle tycka det vore läckert med en oskuld. Vem vet.... Du kanske får napp här inne. ;)
  • Anonym (Man dumpas fort)
    Tallkåda skrev 2021-01-29 21:36:24 följande:
    Jag tror det finns kvinnor som skulle tycka det vore läckert med en oskuld. Vem vet.... Du kanske får napp här inne. ;)
    Det finns såna kvinnor ja. Men vet du vad? De dumpar en fort. Åtminstone är min erfarenhet det. Så fort jag blivit någorlunda halvduglig i sängen och inte sprutade hejvilt för minsta lilla så tror jag att jag blev ointressant.
Svar på tråden Var hittar ni sexkontakter?