Blöder mycket trots att fostret lever?
Hej! Jag är nu i vecka 9+2 och har nu blödigt i över 1 vecka. Har varit på tre ultraljud sen dess, ett förra fredagen då blödningarna startade, där såg man ett foster som levde. sen hade jag ett planerat privat ultraljud i onsdags där man trots fortsatta blödningar såg en liten krabat som växte som den ska. igår fredag 27/10 fick jag mer röda blödningar och ringde gyn och de tog in mig på kontroll, där satt ja från 15:30-19 pga av akuttid så blödningen avstannade tills undersökningen. läkaren kunde här också se ett foster som växt ännu mer och jag kunde till & med se den röra och sprattla på sig, sån sjukt fantastisk känsla. MEN inatt har jag börjat blöda mer.. nu är det rikligt och ännu mera rött, tidigare har det varit kopparfärgat. jag blöder inte igenom en binda helt men tycker det ökat. Läkaren nämnde några orsaker men förstod ändå inte riktigt vad han sa, mer än att det lever och jag får lita på det. Nu ska ja gå & vänta till kub 23/11 och oron går inte att släppa pga av blödningarna, känns Såå onaturligt att blöda.. men är det någon som vet vad det kan bero på? Hur tycker Ni jag ska göra? Vänta & se om det kommer mer eller finns det nåt? ska tillägga att i samband med blödningarna så kommer det lite mensvärk, & det är ENDAST på nätterna jag blöder mycket, på dagarna är det bara när jag torkar mig, men nu är det andra gången jag får såhär på natten, vet nån varför? Är Såå lycklig samtidigt Såå rädd vi vill detta så mycket, att få hem vår regnbågsbarn
please help me med lite kloka svar