• LEOPARDUS

Förvirrad menscykel

Hej allihopa! 
    Mitt första inlägg här och jag är väldigt förvirrad, men såhär är det..

Jag har inte haft ett preventivmedel på över 2,5 år och har haft problem med min mens ganska länge, men under de senaste året har den blivit bättre. Den brukar ligga på ungefär 31 dagar, ibland några dagar mindre eller fler. Men det som gör mig förvirrad denna månaden är att jag fick en blödning efter 20 / 21 dagar igen, började med flytningar med rosa i, och sen brunaktigt, och till sist röd blödnig. Det jag reagerade på att den var helt klumpfri och jag hade bara trosskydd. Höll i några dagar. Någon som känner igen detta? Är det mens eller är det en så kallad nidblödnig? 

För att tillägga så har jag mått som man kan göra när man väntar mens men tydligen liknande gravsymtom.. så som lite lätt illamående, ont i svanken, men fryser så kopiöst och jag brukar oftast vara varm som tusan. Fick kramp i ljumsken helt plötsligt en dag när jag skulle gå till bilen? Som ni förstår är jag förvirrad och under om någon har vart med om samma och vad var det? Tack för er som läste såhär långt och mycket. 

( Har inte testat mig för jag har vart förkrossad över negativa test i över 2 år, så drar mig, så inga elaka kommentarer om test..) 

• Svar på tråden Förvirrad menscykel
  • LEOPARDUS

Värt att tillägga är att blödningen var svagare än vad min mens brukar vara, men även att jag fick en blödning på pappret för några dagar sedan igen, som var röd, men det var det. Sen inget mer blod.. haha.

Svar på tråden Förvirrad menscykel