• Anonym (Mamma igen?)

Alla Instagram annonser

Hej!

jag är 48 år och vill verkligen ha ett till barn.
    jag vet, det kanske finns dom som tycker jag är skruvad nu men jag VILL och har alltid önskar mig 3 barn.
    Jag har 2, med mitt ex. 

Min gyn har gett mig små chanser. Jag är inte i klimakteriet, än. 

Saken är den att det ploppar upp en massor av instagramannonser med ?Gör ditt och datt? och vi garanterar dig i princip att du blir gravid,
    Har någon av er lyckas och vad är det för råd man får?

Jag känner mig noll desperat på att bli gravid, det är min önskan bara. Jag är SÅ tacksam för dom fina barn jag redan har, men vill också uppleva detta, igen. 

Så snälla, ge mig era nästa solskenshistorier och råd. 

Vad är det för trolleritricks på Instagram och funkade det för dig/er?

• Svar på tråden Alla Instagram annonser
  • Anonym (Mamma igen?)

Puff

• Anonym (Malin)

Jag får aldrig upp sådana annonser på Instagram, så vet inte vilka du menar. (Men du fattar att du får upp dem för att du läser dem, googlar på liknande, osv, väl?)
    Jag antar att det är lika mycket "sanning" i dem som i medel för tunnhårighet, bantning, rynkor, osv. Dvs ingen bevisad i vetenskapliga tester....

• Anonym (Kim)

Vill du bli gravid på egen hand eller har du man?

• Anonym (Mamma igen?)
    Anonym (Malin) skrev 2025-02-12 18:18:04 följande:

Jag får aldrig upp sådana annonser på Instagram, så vet inte vilka du menar. (Men du fattar att du får upp dem för att du läser dem, googlar på liknande, osv, väl?)
    Jag antar att det är lika mycket "sanning" i dem som i medel för tunnhårighet, bantning, rynkor, osv. Dvs ingen bevisad i vetenskapliga tester....

Ja, så är det nog. Jag har väl klickat på första och sen följer de andra efter. Det är säker 4-5 olika. Har aldrig köpt någon av tjänsterna, men dom låter som rena mirakel kurerna. 
  • Anonym (Mamma igen?)
    Anonym (Kim) skrev 2025-02-12 19:59:11 följande:

Vill du bli gravid på egen hand eller har du man?

Jag har en man. 

vi har inte skyddat sex alls. 

• Anonym (Kim)

Aha. Fattar. Prova vanlig Kan Jang. Om inget funkar får du nog ta tag i tanken på ännu ett barn. Finna acceptans till att det inte blir flera och fokusera på den fina familj du faktiskt har. Funderat på att bli avlastningsfamilj eller liknande? 

• Anonym (Mamma igen?)
    Anonym (Kim) skrev 2025-02-12 22:40:30 följande:

Aha. Fattar. Prova vanlig Kan Jang. Om inget funkar får du nog ta tag i tanken på ännu ett barn. Finna acceptans till att det inte blir flera och fokusera på den fina familj du faktiskt har. Funderat på att bli avlastningsfamilj eller liknande? 

Berätta mer, är detta något knep många prövat?
  • Anonym (Kim)

Å nej! Blev fel. Inte Kan Jang. Tankevurpa 2.0. Det ska vara Bisolvon. Typ 15 ml från 1 mensdagen fram till ägglossning. Gör slemmet ännu mer lättflytande. Tydligen så var många provat. Placebo eller inte. 

• Anonym (L)

Jag förstår inte ens hur någon kan gå på dravlet i sådana annonser.  De saknar all vetenskaplig förankring. Men det är tillåtet enligt lagen och därför går alla som inte är vetenskapligt bevandrade på eländet.

Svar på tråden Alla Instagram annonser