Katten äter knappt
Katten verkar hata sin ny-gamla mat och ätit väldigt lite senaste tiden. Ni med erfarenhet, hur stor är chansen att han ger mig sig till slut och börjar äta ordentligt?
Katten verkar hata sin ny-gamla mat och ätit väldigt lite senaste tiden. Ni med erfarenhet, hur stor är chansen att han ger mig sig till slut och börjar äta ordentligt?
Jag hade inte chansat och bytt eller lagt till.
Vad får han? Jag har märkt på min katt att han emellanåt kan vara lite kräsen. Så jag brukar köpa 2 olika sorter ifall han tröttnar på den ena. Sen kan det ju vara nåt sånt som tandvärk också om han inte vill äta.
En katt behöver många små mål om dagen så jag hade inte vågat chansa utan gett honom det han äter. Skulle han ändå inte äta är det veterinären som gäller för en grundlig undersökning.
Han är frisk, bara kräsen. Han behöver den här kosten för sin mage. Vi tvingades ha en annan några dagar när leveransen blev försenad och nu vill han inte ha den här längre.
Han är frisk, bara kräsen. Han behöver den här kosten för sin mage. Vi tvingades ha en annan några dagar när leveransen blev försenad och nu vill han inte ha den här längre.