• Berber

Kostnad hos Dr Nie?

Vad kostar det per gång hos Dr Nie? Och får man ett riktigt kvitto?

Har förstått att man inte kan boka tid utan att man bara åker dit och sedan får sitta och vänta - gäller det även när man kommer för första gången?

Ni som gått hos henne i samband med ivf-behandling, hur ofta har ni gått?

• Svar på tråden Kostnad hos Dr Nie?
  • singhatjejen

Hej! Första konsultationen hos Dr Nie kostar 150 kr. Behandling 250 kr.
    Och jo. Du bokar tid. Hon har telefontid mellan 13 och 15. Däremot kan du få vänta när du väl är där. Hon tar emot väldigt många patienter samtidigt och akutfall kan göra att planeringen faller.
    När du kommer dit får du kolla med folket i väntrummet vilken som är sist på den tid du har bokat ex. kl 13. Då vet du att du ska gå in efter henne.
    Jag har tyvärr inte gått hos Dr Nie i samband med IVF, men jag hört att hon behandlar sju dagar i sträck före IVF, men det är nog bäst att du pratar med henne själv.
    Lycka till

• Berber

Shit vad billigt! Då blir det definitivt sju dagar på raken för mig

• Berber

En fråga till: de där sju dagarna, är det INNAN man börjar med sprutorna eller under behandlingstiden? Från och med vilken dag i så fall?

• singhatjejen

Jag TROR det är sju dagar innan äggplock men som sagt har inte gjort det själv så bäst att kolla med henne.

• Anonym (Mikaela Somnell)

Hej! 

Jag heter Mikaela Somnell och är reporter på Aftonbladet. Jag gör ett reportage om TCM för fertilitet och har varit och intervjuat Dr Nie. 

Jag letar nu efter någon som går eller har gått  hos henne och som vill dela med sig av sin historia. 

Isåfall får ni gärna kontakta mig på 072 142 30 47 eller mejla på mikaela.somnell@aftonbladet.se

MVH, 
    Mikaela 

Svar på tråden Kostnad hos Dr Nie?