• Anonym (at your service!)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

Jag börjar.

Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

"Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

Din tur. Kör hårt! Skrattande    

• Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anna2023
    Anonym (Min enda) skrev 2025-03-30 22:27:15 följande:

Det finns ingen motivation inom mig. 
    Inget jag vill göra. Känner mig bara deprimerad och försöker glömma dig. Allt blir meningslöst.
     Jag försökte ju, märkte du inte det? 

Vad har hänt mellan dig och din person?
  • Anonym (HeartOfFreya)
    Deep Thoughts skrev 2025-03-31 15:01:54 följande:

Varför gav du upp... Är kärlek så enkel att kasta iväg idag? Varför kämpar man inte för det man älskar?

Varför kämpade du inte själv? Gillar du att bli jagad?
  • Anonym (HeartOfFreya)
    Anonym (Min enda) skrev 2025-03-30 20:51:48 följande:

Jag tror inte jag kan vara lycklig utan dig

Gör något åt det då!
  • Anonym (HeartOfFreya)
    Anonym (Over again) skrev 2025-03-26 00:52:47 följande:

Jag måste ta mig ur det här, och bort från dig och din tortyr. Någonstans har jag trott att det skulle gå att fortsätta hålla kontakten levande.

Men jag är bara för dig på alla sätt och vis, och får inte ut annat än plågor, sorg och vrede.
    Jag har verkligen inget att förlora, men det har du!!! Men allt är endast ditt fel, så lev med det sen!

Va håller du på med?
  • Anonym (HeartOfFreya)
    Anonym (Over again) skrev 2025-03-17 14:40:22 följande:

Jag förstår mig verkligen inte på dig, men vem förstår sig på en narcissist? Lögner, hemligheter och ghostningar får man tillbaka för att man hjälper dig.

Tack så hemskt mycket, tror inte att du kommer få så mycket mer hjälp i fortsättningen! Jag är förste supplier, fast du har flera, men du får skaffa en ny.
    Du beter dig som en trotsig femåring!

Inte för att vara elak..men kan de vara du som faktiskt e orsaken? 
  • Anonym (HeartOfFreya)

Ja hoppas att alla män här får hjälp för sina problem, ja hoppas att alla kvinnor får hjälp för sina problem! För va som e uppenbart på denna sidan så e de 2-4 personer som byter alias osv, men svaret blir detsamma för er alla.. snälla..sluta! Ni vet redan att ni behöver hjälp, så sök den! Men inte här! Ni gör er själva illa

• Anonym (Han som tänker på dig)
    Anonym (Den) skrev 2025-03-31 14:06:50 följande:

Ville tro att du var här inne också och läste ?.vilket önsketänkande 

Inte omöjligt. Han/hon kanske också blir galen på de subtila signalerna som aldrig får riktigt uttryck och söker tröst eller hopp här. 
  • Anonym (SP)
    Du vet och känner att jag älskar dig. Hjärta Säg mig ord som jag vill höra.
  • Anonym (Autumn)
    Det är inte så ofta jag drömmer om dig men du var i min dröm inatt. Du var ledsen. Det händer nåt i ditt liv. Vi kramades och tiden stod still. I hope you are ok😔
    Hur mycket jag än försöker glömma dig så finns du där fortfarande. Jag har aldrig känt nåt liknande förut - Vad konstigt och vad onödigt.

• Anonym (HeartOfFreya)
    Anonym (Maybe) skrev 2025-04-01 15:54:14 följande:

Jag älskar dig så jävla mycket att jag inte vet vart jag ska ta vägen...

Att veta att det aldrig blir vi, att veta att jag aldrig mer kommer att få hålla dig i min famn igen förstör mig...

Min kärlek tog aldrig slut och det gör så fruktansvärt ont att veta att det aldrig var ömsesidigt

Har aldrig varit såhär säker på något i hela mitt liv som jag var med oss

Nu kommer jag att plågas ett bra tag framöver i vetskapen om att dina ord och löften inte betydde mer...

Du var och är fortfarande mitt allt

Tog det nyligen slut? 
  • Anonym (HeartOfFreya)

Hoppet.. det där jäkla hoppet.. all sorg o ilska.. glädje vill man ju känna jämt! Men varför i hela friden blir man så jäkla vilsen? Jag vill inte vara vilsen mer.. jag vill vara den jag var innan dig, men jag vet att det är omöjligt. Och arg, ja...det är jag! På hela mänskligheten! Men det är inte hela jordens fel att du gjorde mig illa! Det är inte ens mitt fel..men du fick mig att känna så. Och det är förjävligt! 

Jag vet inte ens vad jag ska göra längre..med sorgen och den här tomheten.. är jag ens en människa längre?

• Anonym (Åsa)

Filip, jag har visst fått känslor för dig. Jag ljög för att skydda mig själv ifrån att bli sårad. 

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!