tänder endast på feta tjejer
hur många är det här som BARA tänder på feta tejer, själv skulle jag inte ens kunna genoföra ett samlag med en normalviktig tjej typ 70-80 kg, skulle inte ens få stånd då,
nån mer som känner igen sig i detta
hur många är det här som BARA tänder på feta tejer, själv skulle jag inte ens kunna genoföra ett samlag med en normalviktig tjej typ 70-80 kg, skulle inte ens få stånd då,
nån mer som känner igen sig i detta
Jag har enormt svårt att tro på dig, men är det sant så är det helt fantastiskt och ger hopp även till oss med min kroppstyp Så tack!
Jag tycker ofta av det jag ser, på mig och andra, att de som har stor bak har inte jättestora bröst, och de som har bomber till bröst har ingen ända alls! Och jag tillhör "bakgruppen" =D
Sexigt med en stor rumpa ju, särskilt på kvinnor över 40
Då kan man bocka av båda då ;)
En sån som dig skulle man träffa. Vilken dröm att för en gångs skull inte behöva dö av skam inför min kroppsform... Känns som en utopi.
Det är konstigt ändå, läser om många män som säger sig gilla lite större kvinnor men när det gäller att faktiskt träffa på någon IRL...går ni aldrig ut?:)
Har träffat män som påstår sig göra det men som det sen visat sig att de mer menade att de kan "ha överseende " med min kropp eftersom jag har ett sött ansikte. Och det känns inte riktigt som samma sak...
Då står man där och skäms igen för att man för en gång skull känt att man kunnat "släppa loss" lite i sänghalmen och så har dom hela tiden egentligen velat ha nåt annat.
Så grabbar, om ni verkligen finns, GÅ UT så vi hittar er!:P
Inte endast men det har hänt. Skälet till att det inte blev nåt bestående var att den kvinnan hade en vacklande, stukad självkänsla. Hon diskvalificerade ständigt sig själv för att hon inte trodde hon dög utifrån andras värderingar.
Jag har enormt svårt att tro på dig, men är det sant så är det helt fantastiskt och ger hopp även till oss med min kroppstyp Så tack!
Det är konstigt ändå, läser om många män som säger sig gilla lite större kvinnor men när det gäller att faktiskt träffa på någon IRL...går ni aldrig ut?:)
Har träffat män som påstår sig göra det men som det sen visat sig att de mer menade att de kan "ha överseende " med min kropp eftersom jag har ett sött ansikte. Och det känns inte riktigt som samma sak...
Då står man där och skäms igen för att man för en gång skull känt att man kunnat "släppa loss" lite i sänghalmen och så har dom hela tiden egentligen velat ha nåt annat.
Så grabbar, om ni verkligen finns, GÅ UT så vi hittar er!:P
Inte endast men det har hänt. Skälet till att det inte blev nåt bestående var att den kvinnan hade en vacklande, stukad självkänsla. Hon diskvalificerade ständigt sig själv för att hon inte trodde hon dög utifrån andras värderingar.
Tja jag är tjock och innan jag hade sambon och barnen så var jag ofta på en klubb som heter "stor och vacker" Där kryllade det av smala snygga män som ville ha tjocka tjejer. Jag träffade en sjukt snygg kille som jag hånglade upp =). Så klart det finns fler som gillar tjocka tjejer. Finns väl folk till allt?
Min sambo är likadan. Han är helt galen i magen och rumpan. Jag fattar det inte riktigt men han blir sur om jag går ner i vikt...
Feta magar, nej tack. Feta rumpor däremot!! *slurp*
Perfekt då kan du o jag dela upp marknaden mellan oss för jag tänder enbart på kvinnor som tar hand om sin kropp! 👍🤸😉
Perfekt då kan du o jag dela upp marknaden mellan oss för jag tänder enbart på kvinnor som tar hand om sin kropp! 👍🤸😉
Det finns tveklöst män som attraheras av stora kvinnor.
Jag vet och hade mer än gärna träffats irl.
Vore uppfriskande få veta vilka större kvinnor med hemliga drömmar som läser detta
Förstår inte detta med att en tjock kropp ska vara en "fetisch"? Man gillar olika, det är bara olika kroppar! Jag är tjock och har varit det typ jämt, har alltid fått ligga mycket och har aldrig haft problem att träffa killar. Min nuvarande kille älskar stora rumpor, fett på mage och stora naturliga tuttar och har bara haft förhållanden med kvinnor åt det mulligare hållet. Han tänder helt enkelt inte på smala brudar. Varför ska det vara något ovanligt?