• Anonym

Slappa (stora) fittor..

Det är mycket snack om storleken på våra kukar, och vissa tjejer kommenterar att de inte ens skulle kunna tänka sig en kille med en mindre kuk är 18-20 cm. Nu är det så att det finns otroligt tajta och sköna fittor som kan anpassa sig och njuta av olika kukstorlekar. Jag har en standard kuk på 15 cm och några tjejer man legat med har man nästan drunknat i. Stora slappa fittor som inte alls är sköna. Dessa slappa brudar behöver väldigt stora kukar för att känna nått, men då är det killen som har för liten. Detta är ett jävla hycklande.

Finns det fler killar som känner igen sig i detta?

• Svar på tråden Slappa (stora) fittor..
  • Glädje58
    Benjy skrev 2012-03-04 19:50:18 följande:
    Som om inte vi tjejer får höra om bröst hit och dit... 

Vad skönt att det är lite rättvist ändå Flört
  • Benjy
    Glädje58 skrev 2012-03-04 19:52:18 följande:
    Vad skönt att det är lite rättvist ändå Flört
    Visst är det.
  • gaud

I min värld är stor och slapp inte samma sak. En fitta kan vara stor, men med god knipförmåga. Det är den bästa kombinationen tycker jag.

• Anonym (slappig)
    Anonym (Hick?!) skrev 2012-03-04 19:39:02 följande:
    Tack! Men ändå... Blir nojig har inte ens tänkt att det kunde vara så... Han dumpade mig, så det räckte inte till ändå och han var ganska stor, inget monster, men lite större än genomsnitt skulle jag tro.

Du som verkar ha koll "Slappig", tror du att en barnmorska kan "se" om man e större än andra? 
    Ja, de kan nog känna och se om man är stor. Men sen kan de ju vara diplomatiska också, de kanske inte vill säga; jo, du har en stor slapp vagina, men oroa dig inte över det! 

Kan du knipa ordentigt, för om du går omkring och kniper den, prova att stoppa in fingret och se hur det känns där inne då. Jag kan knipa så att han knappt kan ta ut den Tungan ute

PS. Jag skrev inte signaturen "slappig" för att jag har stor fitta inuti, jag menade blygläpparna när jag skrev det... efter två barn tycker jag den ser fördjävlig ut om jag ska vara ärlig... den var ju så fin innan Obestämd
  • Anonym
    Benjy skrev 2012-03-04 19:50:18 följande:
    Som om inte vi tjejer får höra om bröst hit och dit... 
    Du kan ju för helvete inte jämföra bröst med en penis! Dom går ju att förstora och är inget organ, jisses...
  • Anonym (Hick?!)

Jag trodde "slappig" bara var en vits eftersom det handlade om det ;P!!!
    Jag känner defenitivt muskler när jag gör så... Men jag tänkte längre in liksom.

Du ser säkert alldeles normal ut mellan benen för blygdläppar e väldigt olika!   

• Anonym (slappig)
    Anonym (Hick?!) skrev 2012-03-04 22:25:08 följande:
    Jag trodde "slappig" bara var en vits eftersom det handlade om det ;P!!!
    Jag känner defenitivt muskler när jag gör så... Men jag tänkte längre in liksom.

Du ser säkert alldeles normal ut mellan benen för blygdläppar e väldigt olika!   
    Ja men det är ju där de ska vara trångt, längre in spelar nog ingen roll... nu när du säger det så kommer jag ihåg att jag också undrade om jag var stor ifrån början, jag frågade och han sa såklart nej...

Jag vet inte om det är nån tröst, men att han dumpade dig hade inget med din "utrustning" att göra Flört det är nog tvärtom, kanske att det bara handlade om sex för han? Han ville 2-4 ggr varje gång ni sågs? Right on! Du kanske ska ta det som en komplimang Glad hah! Kramis.
  • Jonazid

Jim Jeffries.

Han går in på ämnet.

• konkelbär

Om "slappheten/tightheten" i vaginan skulle påverkas av barnafödande skulle inte vi kvinnor som fött barn kunna dra nytta av en tampong igen. En liten parentes bara.

• Jonazid
    konkelbär skrev 2012-03-05 02:03:04 följande:
    Om "slappheten/tightheten" i vaginan skulle påverkas av barnafödande skulle inte vi kvinnor som fött barn kunna dra nytta av en tampong igen. En liten parentes bara.
    True story.
  • Anonym
    IeIIebror skrev 2012-01-29 18:36:53 följande:
    den tightaste mus jag träffat på tillhörde en 2barnsmor, när hon fick orgasm så var knappt att jag kunde hålla mig kvar inne. Så ja quinnor gör era knipövningar

Betyder det att man e tajt om killen inte kan bli inne i musen om man kommer? Trodde ju de va så för alla jag haha ( har fått 4 barn)
  • Bgbg
    Anonym skrev 2012-02-24 14:53:39 följande:

Jag älskar stora fittor!!!

Jaa samma här underbart! 
  • Anonym (M)

Inte tänkt på detta! Däremot kan elasticiteten bli mjukare efter barnafödande. Känner själv att det är mjukare på något sätt. Kanske det som ger en större känsla för en del. Är det torrt är det ju väldigt mycket trängre dessutom. 
  • Anonym (Someone)

Träffade tidigare en som var som ett bussgarage där nere! Tråkiga var ju att det kändes inte speciellt mycket heller. Är själv ändå normalt utrustad. Lite grövre t.o.m. Men känner man knappt nån friktion, så blir det lidande förr eller senare.

• Anonym (Skador)

Förlossningsskador är vanligare än man tror tyvärr. Vi är många kvinnor som fått men för livet av att föda barn. Muskler som slits sönder och inte upptäcks/lagas av sjukvården. Ingen kan knipa med en muskel (eller flera) som gått av helt. Så, jag är tacksam om ni är lite snälla mot dessa kvinnor. Precis som att vi ska vara snälla mot män med små snoppar. 

• Anonym (Lisa)

Så sant.
  • Anonym (Lisa)
    Anonym (Skador) skrev 2025-04-07 22:13:22 följande:

Förlossningsskador är vanligare än man tror tyvärr. Vi är många kvinnor som fått men för livet av att föda barn. Muskler som slits sönder och inte upptäcks/lagas av sjukvården. Ingen kan knipa med en muskel (eller flera) som gått av helt. Så, jag är tacksam om ni är lite snälla mot dessa kvinnor. Precis som att vi ska vara snälla mot män med små snoppar. 

Ganska vanligt med sådana skador.
  • Anonym (R)
    Anonym (Skador) skrev 2025-04-07 22:13:22 följande:

Håller med helt men det krävs verkligen att små snoppar inte hånas. 
  • Anonym (Bengt)

Det var länge sen man kände den där härliga känslan när man gled in, inte konstigt att man slaknar och får runka istället eller få en avsugning.

• Anonym (Anno Nym)

Även om du kan ha tampong så visst blir du utöjd men inte så det påverkar sexlivet eller användning av tampong.
Svar på tråden Slappa (stora) fittor..