Har provat många varianter under mer än 20 år. Har gillat alla, mer eller mindre.
Och med tiden kom det för oss också leda till att gå ett steg längre.
Första gången vi hade åskådare var på ett hotell på en turistort, vi bodde ganska högt upp, där ett par i rummet på andra sidan av den smala gatan råkade få se oss. Man kunde se rätt tydligt in i varandras rum. Sedan visade de upp sig för oss, och under veckan gjorde vi det flera gånger för varandra.
Vi gillade den upplevelsen.
Det ledde vidare till att vi googlade och valde att resa till Mas Palomas där vi upplevde fler äventyr i sanddynerna.
Från början handlade det bara om att visa upp oss själva och bli tittade på, och att vi också tittade på andra.
Fortfarande händer det att vi väljer att enbart titta eller bli tittade på. Men med tiden har vi också tagit det ett steg längre, ja t o m flera steg längre...
Mest, och enklast att få till, har varit vid besök i Cap d Agde naturist village.
På olika nattklubbar, på stranden, hemma i vårt hyrda rum och på privata fester. Vi har tittat på andra, andra har tittat på oss, min man har tittat när jag varit med en annan man och med ett annat par. Under åren har vi testat många olika varianter. Vi har gillat det mesta, en del har vi gillat mer och bättre medan annat har vi bara provat en gång.
Just nu så känner jag att jag gillar bäst och föredrar mest att vi ordnar en älskare till mig, helst en stadig och återkommande som vi lär känna på riktigt.
Då gillar jag ibland att både min älskare och min man är aktiva.
Men allt oftare har jag kommit gilla att ha sex inför min man, att min man tittar på när jag har roligt och njuter tillsammans med min älskare. Alltmer har jag kommit tycka det är hett att min man tittar på mig när jag är "busig och odygdig" med en annan man. Min man tycker också att det är hett.
Efteråt är han mycket tänd och gillar att återerövra mig efter att han tittat när jag varit med min älskare.
Nu för tiden reser vi varje sommar vi till vårt semesterställe i ett annat land där vi gillar bada nakna och där det alltid brukar hända några olika äventyr. Där vi också har haft en eller två stadigvarande älskare till mig.
Där sker ibland ganska oskyldiga men ibland riktigt heta upplevelser och äventyr. Vi brukar ganska ofta välja att besöka platser, stränder, klubbar eller något annat sammanhang där vi vet att det finns många sexpositiva människor.
I sammanhang bland många människor väljer vi oftast hålla oss till oss själva för att bara bli tittade på och titta på andra.
De gånger vi väljer gå hela vägen och har sex på riktigt med någon annan är oftast i mer privata sammanhang, helst bara på tre (två...) tillsammans med en utvald älskare.
Jag säger: Sex med åskådare är mycket mycket hett.
Just go for it!