• Anonym (inför andra?)

Sex med åskådare . någon som prövat?

Hej

Min sambo vill absolut att vi ska ha sex inför andra som vi inte känner.
    Han tänder på det och har hittat några som vill se oss live.
    Vi ser normalbra ut och har hyfsat fina kroppar.
    Men vi är inga modeller.
    Jag är lite lockad och tänd på idén.

Någon som har prövat att visa upp sig så?
    Någon som har tittat på?

Hur var det?

• Svar på tråden Sex med åskådare . någon som prövat?
  • Puchdakota
    Anonym (Hh) skrev 2024-12-02 08:58:27 följande:

Jo. Jag är frekvent besökare på sexklubbar och min absoluta favorit är när jag är med min partner och det samlas onanerande män runt oss. Älskar att se andra ha sex och älskar att bli sedd.

jag älskar  när en kvinna ser på när jag runkae och sprutar.

• Anonym (Man35)

Jag och min sambo har som mål framöver att besöka en swingersklubb just för att bli sedda men också känna känslan att ha sex bland andra. Känns jäkla spännande o nåt att bocka av på listan :) 

• Anonym (Tillåt)
    Anonym (Man35) skrev 2024-12-19 14:27:36 följande:

Jag och min sambo har som mål framöver att besöka en swingersklubb just för att bli sedda men också känna känslan att ha sex bland andra. Känns jäkla spännande o nåt att bocka av på listan :) 

Jag är dels supernyfiken på att besöka en swingersklubb. Samtidigt är jag rädd att det jag skulle få bevittna där är folk som ser ut som oss (vi är ett par) och det känns direkt avtändande. Fånigt...men sant.

Sen är jag lika kluven inför att ha sex inför andra. Jag kan se en eggning i det helt klart...men samtidigt rädd att jag skulle bli distraherad och generad. Att jag skulle vara en "dålig föreställning" och att andra skulle finna mig avtändande.
  • Anonym (Hh)
    Anonym (Tillåt) skrev 2024-12-19 17:29:19 följande:
    Jag är dels supernyfiken på att besöka en swingersklubb. Samtidigt är jag rädd att det jag skulle få bevittna där är folk som ser ut som oss (vi är ett par) och det känns direkt avtändande. Fånigt...men sant.

Sen är jag lika kluven inför att ha sex inför andra. Jag kan se en eggning i det helt klart...men samtidigt rädd att jag skulle bli distraherad och generad. Att jag skulle vara en "dålig föreställning" och att andra skulle finna mig avtändande.
    Nej, det kommer inte finnas dig avtändande.  En enda gång har jag blivit riktigt avtänd och då var tjejen så otroligt packad att det inte var roligt att se. Men folk har generellt inte varit så alkoholpåverkade utan väldigt med i matchen. 
    Folk är som folk är mest, det finns så klart alla typer. En del har stilla sex en del har vilt sex. Men mest "vanligt" sex av "vanligt" folk. 

Jag tycker ni kan gå dit under förutsättningen att ni inte behöver göra något, ni vill bara titta och kolla läget :)

Lycka till!
  • Anonym (Säkerheten?)

Är det inte obehagligt att vem som helst ser er? Ni vet ju inte vem dom är? Har för mig att det fanns klubbar i New York på 70 talet som ägnande sig åt just detta. Folk kunde betala inträde och sitta och titta på folk som hade sex på en scen. Det fanns en del sjuka människor som drogs till det, bland annat en seriemördare som mördade många kvinnor där på den tiden. 

• Anonym (Hh)
    Anonym (Tillåt) skrev 2024-12-19 17:29:19 följande:

Och för mig handlar det inte om att jag måste se porrstjärnor eller supermodeller. Jag gillar sex, och jag gillar tillåtande atmosfärer. För mig är det skönt att veta att det är vanligt folk som går, man ser ut som folk gör mest helt enkelt. Det finns verkligen alla typer. 
  • hemligbc

är en mogen man som älskar att vara både åskådare 
    men också ha åskådare

har haft sex med åskådare 100tals gånger
    och varit åskådare många gånger
    ibland många åskådare.
    ibland 1 eller 2

Tänder extremt på gemensam onnani med en okänd kvinna

• Meddelande borttaget
  • Anonym (QX)
    Anonym (nice) skrev 2025-04-02 10:09:11 följande:

hej
    vore nice och se på

Jag är med i en klubb där vi ofta har sex inför varandra. Du är välkommen!
  • Anonym (Jag)

Hade verkligen velat men har långtifrån utseendet med mig. Många extra kilo 💃

• Anonym (Hh)
    Anonym (Jag) skrev 2025-04-02 19:32:59 följande:

Hade verkligen velat men har långtifrån utseendet med mig. Många extra kilo 💃

Om du går till en swingersklubb finns alla möjliga kroppstyper där. Det viktigaste är att du inte är osäker på dig själv.
  • Anonym (90)

I mina unga år som 24-25 var jag älskare till en gift kvinna på 65 som var helt öppen med det inför sin man. Mannen hade pengar men var rätt kraftig och orkade inte ha sex. Men ca 5-6 ggr var han publik till när jag och hans fru hade sex. Det var eggande men sedan gick vi ändå tillbaka till att ha sex enskild och hon och jag. Jag gick sedan vidare efter ett par år då jag ville ha yngre tjejer som kk. Men det var en underbar tid vi hade haft. 

• Anonym (Lycklig Q50)

Har provat många varianter under mer än 20 år. Har gillat alla, mer eller mindre.
    Och med tiden kom det för oss också leda till att gå ett steg längre.

Första gången vi hade åskådare var på ett hotell på en turistort, vi bodde ganska högt upp, där ett par i rummet på andra sidan av den smala gatan råkade få se oss. Man kunde se rätt tydligt in i varandras rum. Sedan visade de upp sig för oss, och under veckan gjorde vi det flera gånger för varandra.

Vi gillade den upplevelsen.
    Det ledde vidare till att vi googlade och valde att resa till Mas Palomas där vi upplevde fler äventyr i sanddynerna.

Från början handlade det bara om att visa upp oss själva och bli tittade på, och att vi också tittade på andra.
    Fortfarande händer det att vi väljer att enbart titta eller bli tittade på. Men med tiden har vi också tagit det ett steg längre, ja t o m flera steg längre...

Mest, och enklast att få till, har varit vid besök i Cap d Agde naturist village.
    På olika nattklubbar, på stranden, hemma i vårt hyrda rum och på privata fester. Vi har tittat på andra, andra har tittat på oss, min man har tittat när jag varit med en annan man och med ett annat par. Under åren har vi testat många olika varianter. Vi har gillat det mesta, en del har vi gillat mer och bättre medan annat har vi bara provat en gång.

Just nu så känner jag att jag gillar bäst och föredrar mest att vi ordnar en älskare till mig, helst en stadig och återkommande som vi lär känna på riktigt.
    Då gillar jag ibland att både min älskare och min man är aktiva.
    Men allt oftare har jag kommit gilla att ha sex inför min man, att min man tittar på när jag har roligt och njuter tillsammans med min älskare. Alltmer har jag kommit tycka det är hett att min man tittar på mig när jag är "busig och odygdig" med en annan man. Min man tycker också att det är hett.
    Efteråt är han mycket tänd och gillar att återerövra mig efter att han tittat när jag varit med min älskare.

Nu för tiden reser vi varje sommar vi till vårt semesterställe i ett annat land där vi gillar bada nakna och där det alltid brukar hända några olika äventyr. Där vi också har haft en eller två stadigvarande älskare till mig.
    Där sker ibland ganska oskyldiga men ibland riktigt heta upplevelser och äventyr. Vi brukar ganska ofta välja att besöka platser, stränder, klubbar eller något annat sammanhang där vi vet att det finns många sexpositiva människor.

I sammanhang bland många människor väljer vi oftast hålla oss till oss själva för att bara bli tittade på och titta på andra. 
    De gånger vi väljer gå hela vägen och har sex på riktigt med någon annan är oftast i mer privata sammanhang, helst bara på tre (två...) tillsammans med en utvald älskare.

Jag säger: Sex med åskådare är mycket mycket hett.
    Just go for it!

• hejsvejs1978

Jag skulle också vilja detta. Om jag skulle lyckas få med min partner, vad rekommenderar folk för platser/klubbar inom Sverige? 

• PorterPelle
    hejsvejs1978 skrev 2025-04-06 00:00:01 följande:

Jag skulle också vilja detta. Om jag skulle lyckas få med min partner, vad rekommenderar folk för platser/klubbar inom Sverige? 

Det beror på var ni bor. Och prata igenom det ordentligt innan. 
  • Perandib

Ja, en gång och det var lite ofrivilligt. Det var på ett före detta jobb under semestern. Men trots ledighet så gick jag och jobbade en dag. Efter ett tag så kom en kvinnlig kollega och i stället för att jobba så satte vi oss i personalmatsalen med varsin kaffe för att prata. 

Vi pratade om allt möjligt och till slut om sex och sex på jobbet. Ingen av oss hade haft det förutom att vi båda hade onanerat på olika arbetsplatser. 

Efter ett tag, för att göra historien kort, så bestämde vi oss för att vi skulle knulla på jobbet, nu när det bara var vi där. Så vi gick till hennes kontor. Vi hade först lite oralt innan jag tog henne bakifån. 

När vi höll på som bäst och jag kände att jag var nära att komma så hör vi plötsligen en som säger Ojdå...

Då står en annan kollega i dörröppningen. Vi slutade knulla, började mumla fram en massa ursäkter och annat. Men sa bara att vi skulle fortsätta, eftersom det såg så trevligt ut. Jag tittade på hon jag höll på med och hon nickade och jag började knulla henne igen. Allt medan tjej nummer 2 tittade på. 

När jag hade kommit sen så gick tjejen som tittade på till en toalett och hämtade papper till oss så vi kunde torka våra kön. 

Sen så onanerar jag gärna inför både tjejer och killar om de är intresserade av att titta på. Det gör mig bara kåt. 

• Anonym (Man)

Tycker givetvis ni ska testa om båda är sugna på det. Jag tror inte det är så svårt att hitta frivilliga som kan se på. Jag hade själv gärna tittat. 

Jag hade gärna provat att ha sex framför andra också eller bredvid ett annat par. Går igång på andra människors kåta energier. Tyvärr håller min fru inte med så det får fortsätta vara en fantasi att involves dra i sexlivet. 

Kort och gott: är ni båda sugna på att testa så KÖR PÅ. Livet är för kort för att inte prova. 

Svar på tråden Sex med åskådare . någon som prövat?