• Anonym (Fia)

Har ni haft en sex med någon granne?

Berätta!!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har ni haft en sex med någon granne?
  • Melerad ögonfärg

Blev av med svendomen med en granne. Vi hade flyttat in i ett nybyggt område och jag hade spanat in granntjejen. Hon spelade lite svår men va nog sugen från första stund. Första kvällen blev vi avbrutna och hon va lite cool och bad mig komma förbi på morgonen. Jag var där i svinottan och flög ner i hennes säng. Vår dans där å då går nog inte att beskriva som bra, men jag var i sjunde himlen. Hon var ett år äldre än mig och jag hade just gått ut åttan. Jag var inte hennes första, vilket bidrog till att hon va väldigt cool. Vi fick ihop det en gång till den där sommaren sen flyttade hon, resten av familjen blev kvar. Oklart vart hon drog.

• Meddelande borttaget
  • Anonym (123)

Var på den tiden Aftonbladet hade så man kunde chatta där. Visade sig att vi bodde i samma trappuppgång men aldrig stött på varandra, jag var nyinflyttad. 21 år.

Han ville komma upp med en drink och hälsa, men jag är blyg så ja sa ja mot att han hade ögonbindel på sig. Detta var kl 2 på natten. Han kom upp med ögonbindel, vi pratade lite sedan skulle han gått igen utan sett mig, men min lillebror som sov hos mig ibland kom hem precis då så han fick snabbt ta av ögonbindel och vi fick lossas att vi var vänner...

Jag hade inte behövt vara blyg för han gillade mig... och vi träffades ibland, men det var rätt tråkigt sex så det dog ut.

Enda som stör mig idag är att jag kommer inte ens ihåg vad han heter...

• Sk007

Jag råkade ligga med grannens tonårsdotter. Hon blev gravid efter ett tag men det visade sig vara hennes handledare på praktikplatsen som var farsa till barnet så där klarade jag mig undan bra.
    Jobbigare för han som behövde förklara det för sin fru.

• Anonym (Hemlig älskare)

Spontant satte på min gifta granne i tvättrummet när jag fint bokade samma tid.
    Vi har nu en kk-relation, hon säger att hennes mans kuk är liten och att han inte kan tillfredsställa henne tillräcklig.

Så fort han inte är hemma messar hon och ber mig komma förbi så sätter jag på henne hårt i alla möjliga ställningar.

• Meddelande borttaget
  • Amadeus2

Ja en granne fru nere i tvättstuga och en nyinflyttad ung kvinna skulle egentligen bara trösta henne hon grät i trapphuset. När jag var ung tonåring hade jag ett förhållande med grannens yngsta dotter. Hon var tvåår yngre vi hade väl grov hångel eller avancerad petting men vi var väl inte mogna att gå hela vägen och ha samlag.

• JohanJOLO

Jag var 20 och hyrde mammas kompis lägenhet i en månad medan jag sommarjobbade i en butik i min hemstad (pluggade på annan ort). När jag kom hem en natt stod två kvinnor utanför en trapp och grälade. De avbröt när jag kom och den ena försvann in. Den andra stod kvar och var ledsen. De hade druckit och hon var gråtmild. Jag gav henne en kram och hon höll kvar den.
    Jag följde med henne hem. Vi drack té och hon berättade om konflikten.
    I dörren fick jag en lång kram och fina ord. Hon var 52. Hade inte kunnat få barn och därför separerad och singel sen länge. Vi bytte mobilnummer av nån anledning.

Morgonen dagen efter skickade jag ett sms och frågade hur hon mådde. Konversationen bytte snabbt ton till att handla om närhet och lust. 30 minuter senare låg hon naken i min säng! 
    Vi fortsatte att ligga nån till ett par ggr/vecka och vi träffades igen hos henne när jag var hemma i stan!

I lägenheten under mig bodde en gammal tant som brukade sticka ut näsan och prata när man gick nedför trappen. Hon hade hört oss och sa en gång "Är det Xxxxx som du har hos dig som ylar så?! Jag tyckte att jag kände igen rösten förstår du! Hon verkar gilla det i alla fall, men hon skulle ju kunna vara din mamma!"

• Anonym (Hej)

Jag har en vän som var inneboende i en villa under en tid när han pluggade som 22-åring. Han var hemlig älskare till en 67-årig hemmafru i huset bredvid. Familjerna umgicks :)
    De har visst fortfarande kontakt och ses då och då och har det härligt. Nu har hon fyllt 81 :) 

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Träskallen)

Jag satte upp en lapp i trapphuset att jag hade tre hemgjorda skärbrädor till salu. Hon ringde på en kväll och köpte en, jag bjöd på kaffe och nybakad sockerkaka. Sen gick allt som i trans vi hade sex på soffan och på golvet det va ett av dom bästa sexet jag har haft. Ursäkta om det är svårläst jag har dyslexi.

• Anonym (N)
    Anonym (Träskallen) skrev 2025-03-05 02:03:22 följande:

Jag satte upp en lapp i trapphuset att jag hade tre hemgjorda skärbrädor till salu. Hon ringde på en kväll och köpte en, jag bjöd på kaffe och nybakad sockerkaka. Sen gick allt som i trans vi hade sex på soffan och på golvet det va ett av dom bästa sexet jag har haft. Ursäkta om det är svårläst jag har dyslexi.

KUL! Tungan ute Påminner mig om...

Jag såg en lapp på ICA om en akustisk gitarr till salu. Det visade sig vara en nyinflyttad studentjej i granntrappen.
    Jag köpte gitarren och sen blev vi stående i hallen som två fån och tittade på varandra. Sen sa hon på sjungande småländska, ungefär "det känns som att jag inte vill att du ska gå.. men jag vet inte vad jag ska säga!" och jag svarade ungefär "inte på fika va?" och fick "nej, inte på fika.." och log och rodnade.. och vi hamnade i hennes säng ganska omgående!! 
    Jag minns att jag hade så fruktansvärt kalla fötter den första gången och att det vid ett tillfälle lät som att det skulle komma snor från hennes näsa när hon "frustade"! Skrattande
    Efteråt stannade jag på té och vi bestämde oss för att ses lite då och då, när vi båda kände för det. Och det kände vi för väldigt ofta i mer än 2 år! Hon var 21 och jag var precis det dubbla.
  • Anonym (J)

Hela hösten och halva vintern har jag haft sex med grannen som bor bredvid mina föräldrar. Jag är 36 år han är 46 år. Men han har fler fruntimmer på besök eller lösnummer som han kallar det? Så jag är mig ett av hans lösnummer? Jag gillade sexet ett tag men det har blivit svårt för mig nu och han verkar inte vilja va med mig mer utan spelar svår?

• Fridolini
    Anonym (J) skrev 2025-04-05 22:55:42 följande:

Hela hösten och halva vintern har jag haft sex med grannen som bor bredvid mina föräldrar. Jag är 36 år han är 46 år. Men han har fler fruntimmer på besök eller lösnummer som han kallar det? Så jag är mig ett av hans lösnummer? Jag gillade sexet ett tag men det har blivit svårt för mig nu och han verkar inte vilja va med mig mer utan spelar svår?

Du har ljugit om din ålder. Ena stunden är 30 och nu är du 36. Bra jobbat😂
Svar på tråden Har ni haft en sex med någon granne?