• Anonym (H)

Tips på present som faller under sinnet "känsel"!

Rubriken verkar ju helknäpp så jag ska förklara det lite närmare. Tänker ge mannen en present som återkopplas till de 5 sinnena lukt, syn, smak, hörsel och känsel. Kan inte komma på något som har med känsel att göra. Massagerobot, ryggkliare och huvudmassagepryl har vi redan och ärligt talat är han inte så mycket för massage.
    Någon som har tips?

• Svar på tråden Tips på present som faller under sinnet "känsel"!
  • Pellerbom

Ett klädesplagg eller sängkläder som känns lite extra behagligt mot huden?

• Anonym (Cm)
    Anonym (H) skrev 2016-01-28 16:51:02 följande:

Rubriken verkar ju helknäpp så jag ska förklara det lite närmare. Tänker ge mannen en present som återkopplas till de 5 sinnena lukt, syn, smak, hörsel och känsel. Kan inte komma på något som har med känsel att göra. Massagerobot, ryggkliare och huvudmassagepryl har vi redan och ärligt talat är han inte så mycket för massage.
    Någon som har tips?

Du får lägga nån present i en låda så får han sticka in armarna genom två hål o känna på grejen o gissa vad det är ????
  • Aniiee
    Tow2Mater skrev 2016-01-28 22:27:00 följande:

En intressant bok i blindskrift. :)

Jisses, ska vi tvinga TS man att lära sig Braille, nu också? =P Men visst, det kanske kan vara lärorikt, om man inte kan det.

Men, men, jag kommer faktiskt inte på något TS kan köpa.....
    Känner du dig nostalgisk idag? www.imdb.com/list/ls031330344/
  • Filiplopp

Rattmuff i fårskinn. Känns mjuk och skön.

• Filiplopp
    Filiplopp skrev 2016-01-28 23:00:03 följande:

Rattmuff i fårskinn. Känns mjuk och skön.

Har en själv. Njuter när jag känner på den varje dag när jag kör. Hihi.
  • Anonym (H)

Åh, tack för alla era svar!

Haha, bok i blindskrift var verkligen innovativt men tyvärr lite överkurs! 

Klädesplagg/tofflor har jag funderat på men skulle vilja komma på något lite mer påhittigt. Det går ju sisådär som ni märker. ;)

Rattmuffen skulle han aldrig använda, annars en kul idé!

Anonym (Cm) skrev 2016-01-28 22:39:22 följande:
    Du får lägga nån present i en låda så får han sticka in armarna genom två hål o känna på grejen o gissa vad det är ????
    Skulle helst vilja att prylen kan återkopplas till känseln på något vis men en kul idé som jag tar med mig.
  • Anonym (H)
    WinterDawn skrev 2016-01-28 23:09:54 följande:

Värmekudde?

Vi har en redan. :(
  • Schack73

Sätt på honom ögonbindel, bind fast honom och smek honom över hela hans kropp

• Gjkögfgjj

Sexleksaker

Låten "Love is all around" (börjar "I feel it in my fingers, I feel it in my toes"

Upplevelse: vinterbad och bastu

Svar på tråden Tips på present som faller under sinnet "känsel"!