oskuld
Hej jag är en 18 årig kille som fortfarande är oskuld, jag är inte socialt efterbliven eller så utan jag är bara väldigt blyg när det väl "kommer till kritan"
Hur kan jag göra för att träffa en tjej som vill ta min oskuld?
Hej jag är en 18 årig kille som fortfarande är oskuld, jag är inte socialt efterbliven eller så utan jag är bara väldigt blyg när det väl "kommer till kritan"
Hur kan jag göra för att träffa en tjej som vill ta min oskuld?
Hälften av killarna i din ålder är oskulder. Det är liksom inget ovanligt. Träffa en fin tjej att bli ihop med istället så löser det sig av sig självt, fokusera inte på oskuldheten/sexet.
500 spänn för en half and half på malmskinnsgatan.. du kan fixa det redan ikväll!
Om du närmar dig 30 och fortfarande är oskuld kan SU börja oroa dig. Att vara oskuld som 18 åring är helt normalt.
Du är väldigt ung.Oroa dig inte.Det finns tid i framtiden .
Som det redan påpekats är det inget konstigt eller fel med att vara oskuld vid 18. Tycker du att det är viktigt att bli av med oskulden så fort som möjligt rekommenderar jag att du registrerar dig och söker aktivt på sexkontakt/dejtingsida eller om du bor i södra Sverige kan du ju åka över till Danmark? och betala för det.
Det viktigaste är att du inte låter det definiera dig som person om det skulle dröja innan du blir av med oskulden. Själv hade jag hunnit fylla 30 innan jag blev av med min men det var inget jag mådde dåligt över. Jag har haft ett relativt bra och socialt liv hittills ändå.
lättare att hitta någon som vill kyssas så börja där. resten löser sig.
Förtiga att du är oskuld är en bra början. Du måste även erbjuda någon form av motprestation såsom pengar eller tjänster, men främst det förstnämnda dock städat/romantiskt paketerat. En man måste alltid betala för sig i en eller annan form även om så sker indirekt. Ju äldre du blir desto mer kommer kraven öka gällande detta. Likadant med erfarenhetskravet, så skynda dig att få till det medan du är ung.
Själv är jag snart 26 och är fortfarande oskuld, i alla fall om man definierar det som att inte ha haft samlag. Själv ser jag numera inga problem med det, eftersom jag helt enkelt inte har träffat någon jag verkligen vill gå hela vägen med.
Så mitt råd till dig är: försök slappna av (även om jag vet att det är svårt, jag var typ desperat i din ålder, men i mitt fall har det gett sig med mognaden).
Jag förstår dig, jag var precis likadan i din ålder. Nu är jag 30 och fortfarande oskuld. Åren går fort och snart är du i min ålder. För vissa av oss finns det ingen lösning.
500 spänn för en half and half på malmskinnsgatan.. du kan fixa det redan ikväll!
Råd som vänta på den rätta och dylikt är enbart trams. Sen är du medveten om ditt egna problem, du är blyg. Men fake it till you make it. Registrera dig på Tinder och börja swipea och börja träffa tjejer. Ha som regel till att gå för kyssen varje dejt, det kommer vara väldigt jobbigt de första 5 gångerna och sen släpper det. Därefter kan du börja trappa upp gradvis och till slut så har du haft sex. Go get em Tiger
Om du närmar dig 30 och fortfarande är oskuld kan SU börja oroa dig. Att vara oskuld som 18 åring är helt normalt.