Förbjudna fantasier
Jag lever i ett lyckligt förhållande sedan flera år tillbaka.
Och har aldrig varit otrogen mot min partner. Men kan inte hjälpa att tycka att det förbjudna är otroligt upphetsande.
Fler som känner likadant?
Och har aldrig varit otrogen mot min partner. Men kan inte hjälpa att tycka att det förbjudna är otroligt upphetsande.
Ohja, känn ingen skam, det är väldigt vanligt. Finns mängder med sexfantasier: https://sexvagledarna.se/sexfantasier/
Hur ser din svägerska ut
Är Au Pair i Australien till ett par i 40års åldern. Både jag och mannen hade förbjudna fantasier om oss båda, en dag när frun var borta med barnen kunde vi inte hålla oss så hade vi vilt passionerat sex i deras säng.
Till mitt försvar så har är kvinnan en riktig surkärring som bara klagar hela tiden, han har alltid varit snäll mot mig och har också tröttnat på henne.
Vi bor i ett stort hem så vi fortsätter att knulla diskret, i badrummet, bastun, tvättrummet, hans kontor, överallt och det är helt underbart.
Ohja, känn ingen skam, det är väldigt vanligt. Finns mängder med sexfantasier: https://sexvagledarna.se/sexfantasier/
Härligt att fantisera om spännande saker som troligen aldrig kommer att hända. Att se min fru bli tagen av en annan man, medan jag slickar henne. Att se henne bli slickad av en annan kvinna medan jag tar den extra bakifrån. Sex med min mulliga svägerska med mera.
Fantasin är fri, låt den blomma. Man måste kunna hålla isär erotiska fantasier och verkligheten.
Förbjudna fantasier, jag vet inte men jag fantiserar sällan om att jag har sex med någon annan. Nästan alltid är det min sambo som har sex med någon när jag drömmer eller fantiserar. Vet inte om det är förbjudet eller ej. Vi lever monogramt men har pratat om att ev bjuda in en till man men inte gjort slag i saken. I dagens samhälle kanske det klassas som förbjudet?
Förbjudna fantasier, jag vet inte men jag fantiserar sällan om att jag har sex med någon annan. Nästan alltid är det min sambo som har sex med någon när jag drömmer eller fantiserar. Vet inte om det är förbjudet eller ej. Vi lever monogramt men har pratat om att ev bjuda in en till man men inte gjort slag i saken. I dagens samhälle kanske det klassas som förbjudet?
För mig är förbjudna fantasier just sådana fantasier som om de utfördes irl skulle vara mer eller mindre straffbara.
T ex att fantisera om att våldta, göra illa någon, incest osv
Att fantisera om att ha en extra person med i sängkammaren eller att vara med någon av samma kön se jag inte som speciellt förbjudet då jag tror många har just de fantasierna.
Det är ju det mest naturliga i världen att fantisera om andra oavsett om man är gift och har sitt på det torra. Den dagen jag slutar drömma om andra kvinnor i olika konstellationer och situationer är jag troligen död.
Det finns en gift man jag fantiserat om i flera år. Jag vet att han också gör det, vi har pratat lite om sex, men aldrig gått över gränser, inte ens pratat om vad vi skulle vilja göra med varandra. Mer allmänt om vad vi går igång på eller vad vi gjort tidigare i livet. Vi är väldigt försiktiga, jag får inte ens röra honom och inte han mig. Vi pratar som nära vänner också, Diskuterar våra problem, familjer och han är min närmsta kollega.
I mitt huvud har jag säkerligen legat med honom 50 gånger per dag vissa dagar.
Senast vi pratade sa han att han vill att jag rör honom nästa gång vi ses. Men jag kommer inte att göra det, och han kommer inte heller vilja det då. Vi brukar ha perioder då vi är väldigt öppna, och sedan har vi perioder då vi drar oss undan båda två och pratar roliga och normala saker.