• Anonym (Förvirrad)

Var hittar ni sexkontakter?

Hej hej, så jag har googlat runt i ett par dagar nu för att försöka hitta en sexkontakt men hittar självklart mest spam-sidor.

Jag fattar att jag är en av tusentals män som letar så jag har inte oddsen på min sida men jag undrar ändå om ni har någrs tips på hur man kan hitta en sexkontakt för någon som aldrig sökt det förut.

Jag har kikat på BodyContact där det verkar vara 99% oseriösa människor, likadant verkar knullkontakt vara. Sen är det ju hemligg, dom som äger och modererar den verkar ha en genuin strävan efter att göra en site som faktiskt är seriös men det betyder också att det iallafall för män tar flera veckor, om inte månader att få in inbjudan dit. Och ja jag vet att det finns badoo, tonder osv men om jag ska vara helt ärlig så skulle jag föredra något där man är anonym. Men om ni har tips på oanonyma sidor så får ni mer än gärna posta det också

Tack på förhand

• Svar på tråden Var hittar ni sexkontakter?
  • Meddelande borttaget
  • Anonym ((?))
    eleopetttee skrev 2023-05-22 07:32:42 följande:

Sexdejting på nätet - https://hespac.com/sexdatingse.htm Har träffat många kvinnor och även par via sexdatingsiter men, det är helt klart kvinnornas marknad. Har du som man en profil som tydligt uttrycker att du har något att erbjuda annat än "kåt och vill knulla" i både bra bilder och text så nog hittar de dig. 

@eleopetttee,

Perfekt. Platsen jag letade efter m KK:s o par. Sexdatingsajter och sociala forum funkar då? Desperat efter erfaren svensk killes tips. Inget går upp mot det. Du verkar veta hur tiden ska användas. Ingen tristess. Knulla av sig, ruska av sig och träffa nya kvinnor o par o knulla på nytt. Sånt har vi alla all tid i världen till. Om vi tänker som vi gör. Vi lär känna oss själva o andra bäst så genom knulla, suga och slicka varandra. Snacka är överskattat. Det har jag alltid sagt. Vad är viktigare? Ungarna?  Småkidsen? Bra tips. Lägger mina antidepressiva och antipsykotiska på hyllan och bokar av psykologen och tiden hos psykdoktorn. anonyma knull bäst o fixar allt. Slipper snack o presenter o lära känna. Rakt på bara utan knussel. Vi tycker samma! Bara köra o svetten lackar. Bugar och bockar. Länken du lägger ut på Familjeliv gör mig go o glad när sex svarar på mina grubblerier. Ja allt. Kryper redan i brallorna. Vad betyder vuxna ungarna, de hinner ju inte snacka i alla fall. Nu kastar jag mig ut på knullturne o struntar i sitta framför datorn. Har redan lagt upp min profil. Tackar!
  • Anonym (Knullkontakt)

Vet inte om sidan Knullkontakt finns kvar, men innan när den var gratis var det lätt att hitta kontakter där.

• Anonym ((?))
    Anonym (Knullkontakt) skrev 2023-05-22 19:02:14 följande:

Vet inte om sidan Knullkontakt finns kvar, men innan när den var gratis var det lätt att hitta kontakter där.

Ett juste tips ! Kollar Knullkontakt oxå ! 

Undrar om min psyco misstycker när jag knullar härs och tvärs o utomlands, har hört nån kille snacka om Danmark och Tyskland här. Hen redan vart där o doppat? Hehehe. Nåja, sån lärare, sån elev typ. Here we go ! Flört

• annertete
    +1 Victoria Milan - hespac.com/victoriamilanfi.htm Har träffat många kvinnor och även par via sexdatingsiter men, det är helt klart kvinnornas marknad. Har du som man en profil som tydligt uttrycker att du har något att erbjuda annat än "kåt och vill knulla" i både bra bilder och text så nog hittar de dig. 
  • Anonym (Kvinna)

Det finns en tysk site som  heter joyclub, den är helt fantastisk vad gäller sexpartyn, swingersträffar, sexdejting mm. Det är några få svenska användare på den men i Tyskland med omnejd är den stor. Både officiella klubbar/barer och privata partyn eller dejter. Man kan också använda den för vanlig dejting och vad som är skönt är att man inte behöver dölja sina kinks eftersom de flesta användare är där av samma anledning och det finns alltid någon som är "värre". Hade önskat vi hade en svensk motsvarighet. Så klart är det även där en miljon män mot en fjärdedel kvinnor så man får sålla rätt hårt. Är man dessutom Premiummedlem så har man subventionerat pris på många klubbar. Kanske kan vi få den att funka även hos oss?

• Anonym (Mister)
    Anonym (Kvinna) skrev 2025-04-06 09:55:33 följande:

Det finns en tysk site som  heter joyclub, den är helt fantastisk vad gäller sexpartyn, swingersträffar, sexdejting mm. Det är några få svenska användare på den men i Tyskland med omnejd är den stor. Både officiella klubbar/barer och privata partyn eller dejter. Man kan också använda den för vanlig dejting och vad som är skönt är att man inte behöver dölja sina kinks eftersom de flesta användare är där av samma anledning och det finns alltid någon som är "värre". Hade önskat vi hade en svensk motsvarighet. Så klart är det även där en miljon män mot en fjärdedel kvinnor så man får sålla rätt hårt. Är man dessutom Premiummedlem så har man subventionerat pris på många klubbar. Kanske kan vi få den att funka även hos oss?

Spännande. Har du testat någon av klubbarna nån gång?
  • hejsvejs1978
    Anonym (Kvinna) skrev 2025-04-06 09:55:33 följande:

Tack för tipset!
  • Anonym (Kille)

Bodycontact för straighta killar är omöjligt. Badoo är lättare men där gäller det att ha det i sig. Har du inte charmen så kvittar utseendet 

• Anonym (Kvinna)
    Anonym (Mister) skrev 2025-04-07 00:28:42 följande:
    Spännande. Har du testat någon av klubbarna nån gång?
    Ja, jag har varit frekvent besökare när jag bodde i Tyskland. Har bara bra erfarenheter med bra partners. 
  • Anonym (Mister)

Var inne och kikade på sliten. Finns ju hur mycket som helst! Jag reser en del till Tyskland så nästan läge att testa någon av klubbarna. Åtminstone för att få lite feeling. Du kanske t.o.m. kan rekommendera något ställeGlad

• Anonym (Kvinna)
    Anonym (Mister) skrev 2025-04-07 20:27:53 följande:

Var inne och kikade på sliten. Finns ju hur mycket som helst! Jag reser en del till Tyskland så nästan läge att testa någon av klubbarna. Åtminstone för att få lite feeling. Du kanske t.o.m. kan rekommendera något ställeGlad

Jag vet inte vilket område du ska till, men ja - det finns hur mycket som helst. De större städerna har en klubb eller bar med någon form av arrangemang varje dag.
    Generellt är det svårt som singelman, de flesta klubbar har event för par och singelkvinnor, ibland är begränsat antal singelmän välkomna men om du inte är otroligt charmig och ser bra ut kan det vara svårt att få kontakt. En del kvällar är det så kallat herrenüberschuss, dvs singelmän är välkomna.
    Det bästa är nog om du registrerar dig på siten, ser ut de tillfällen du kommer vara där och se vilka evenmang/dater som är planerade och kolla även vilka som registrerat sig så du har koll på om det är en åldersgrupp du är attraherad av och par som verkar trevliga. Du kan också lägga in en egen date om vad du söker vid vilket tillfälle.
    Men jag tycker absolut att du ska prova när du är till Tyskland även om du inte fåt napp! Det finns jättetrevliga barer som inte är så pretentiösa och man lätt kan prata med olika människor. De flesta klubbar har klädkod så håll koll på den om du väljer att gå på en sån (välvårdad, inga sneakers, mörka byxor och skjorta funkar oftast för män). På barerna är det oftast lite mer avslappnat. Ha så kul :)
Svar på tråden Var hittar ni sexkontakter?