Uppskattningstråd för er som tänker rösta rött
Jag tänker rösta rött i valet och vill passa på att visa uppskattning till alla som kommer göra det. Motarbeta rasism och de blåbruna. Alla tjejer rösta på Magdalena så vinner vi valet 2022!
Jag tänker rösta rött i valet och vill passa på att visa uppskattning till alla som kommer göra det. Motarbeta rasism och de blåbruna. Alla tjejer rösta på Magdalena så vinner vi valet 2022!
Jag, kvinna, kommer absolut fortsätta rösta rött! Önskar dock jag kunde övertala min sambo att rösta på annat parti än SD :(
Med tanke på hur alliansen kollapsade och att M och L tappar sin egen politik och lierar sig med SD så ser jag inget annat val än att rösta S. C är knappast ett alternativ heller då deras egen politik är oklar.
Så sannolikt rött för första gången på närmare 25 år.
Röstar självklart rött. Vill inte ha ett faschistoidt samhälle med noll empati för andra grupper än kapitalisterna och noll förbättringspotential varken socioekonomiskt eller miljömässigt.
De blåbruna måste hållas borta till varje pris och helst att KD åker ut också som liberalerna. V eller S utan tvekan!
Enklare att säga vad som är sant i S politik än vad som inte stämmer.
Ett parti som kämpar för att byta ut befolkningen mot stökiga, lågutbildade män från MENA-länder.
Konstigt att S tycker om jämställdhet när man importerar kvinnoförtryck.
Jag ska rösta på medborgerlig samling alternativt moderaterna.
Samma skit egentligen men medborgerlig samlings värderingar står jag mer bakom än något av nuvarande partier i riksdagen.
Sossarna äcklar mig numer och då är jag gammal ssu:are.
Jag ska rösta på medborgerlig samling alternativt moderaterna.
Samma skit egentligen men medborgerlig samlings värderingar står jag mer bakom än något av nuvarande partier i riksdagen.
Sossarna äcklar mig numer och då är jag gammal ssu:are.
Ja det är märkligt att S kan ha så stort stöd som man har trots havererad energipolitik, havererad integration, gängskjutningar och bidragsfusk för miljarder årligen och ett skuggsamhälle där till och med stadsministern rekryterar städare och bidrar till den ekonomiska brottsligheten för att nämna några av sossarnas bedrifter.
Bra att ni röstar på MS, då faller de rösterna bort. De som röstar på.MS röstar ju höger, så en röst på MS är att stödja vänstern.
Ja det är märkligt att S kan ha så stort stöd som man har trots havererad energipolitik, havererad integration, gängskjutningar och bidragsfusk för miljarder årligen och ett skuggsamhälle där till och med stadsministern rekryterar städare och bidrar till den ekonomiska brottsligheten för att nämna några av sossarnas bedrifter.