• PepsiMax95

Tidigt graviditetstest(bild) och symtom

Hej, idag är jag på ÄL+9 och gjorde ett test imorse (se bild) jag tycker mig se ett väldigt svagt streck, likaså min kollega. 
    vi hade,vas vi tror, sex på själva ÄL-dagen.  Jag har ömma bröst och framförallt på utsidan men även innanför Eller vad man ska säga.

igår hade jag ?mensvärk? på ÄL+8 och har ALDRIG det förutom en dag och det är när mensen kommer. 

behöver er hjälp att spekulera samt någon att prata med om det. vad Tänker ni om mitt test?
    är Så så så rädd att få förhoppningar Och sedan bli ledsen..

• Svar på tråden Tidigt graviditetstest(bild) och symtom
  • PepsiMax95

okej men då fortsätter Vi att hålla tummarna ! är så nyfiken och hoppas verkligen att du får ett positivt test!

Hopsanhejsan skrev 2022-04-30 11:49:36 följande:

Åå va fint grattis, jag orkade inte vänta nu o tog ett rfsu inre testa tidigt och fick ett jättesvårt knappt streck, som spökstreck. Ska fixa testa tidigt och hålla mej lite denna gång

• PepsiMax95

jag ör så himla nyfiken Nu!! har du testat???

Hopsanhejsan skrev 2022-04-30 16:46:01 följande:

Blev ett svagt ljusblått streck hmm.. ska ta digitalt imorgon och se

• Hopsanhejsan

Åå jag känner mej så nervös och osäker, inte vågat ta ett digitalt test än då jag är rädd att det blir negativt. mår så illa emellanåt och frf spända bröst.. får se om jag tar ikväll eller imorgon, hur går det för dej? Bokat ett möte hos barnmorska?

• PepsiMax95
    Hopsanhejsan skrev 2022-05-01 13:32:22 följande:

Åå jag känner mej så nervös och osäker, inte vågat ta ett digitalt test än då jag är rädd att det blir negativt. mår så illa emellanåt och frf spända bröst.. får se om jag tar ikväll eller imorgon, hur går det för dej? Bokat ett möte hos barnmorska?

Ja jag förstår din känsla, man vill men ändå inte eftersom man är rädd för att det ska vara negativt. Det ör ju såklart böttre ju längre du väntar för då blir svaret kanske mer korrekt. jag fick mitt digitala ca 5 dagar innan beräknad mens. det beror såklart hur mycket hormon man har i kroppen.

Jag ska ringa barnmorska i början på den här veckan tänkte jag. jsg kan faktiskt inte förstå att jag är gravid, kommer Fortsätta testa tills jag faktiskt förstår haha.

jag väntar vara med spänning på sitt prov !!

• Hopsanhejsan

Ja jag förstår det, vill så gärna testa men det är så skrämmande. har hållit mej i två timmar nu så tar nog ett test senare ikväll

• Hopsanhejsan

Tog ett test och det visade negativt.. finns fortfarande hopp men det gjorde mej lite ledsen

• PepsiMax95
    Hopsanhejsan skrev 2022-05-01 21:13:58 följande:

Tog ett test och det visade negativt.. finns fortfarande hopp men det gjorde mej lite ledsen

Ja jag förstår att det känns jobbigt. När har du bim?? Testa med morgon-urin istället, särskilt om det är några dagar kvar.
  • PepsiMax95
    Hopsanhejsan skrev 2022-05-01 22:03:01 följande:

2-5 dagar kvar till bim

Hur har det gått??
  • Hopsanhejsan

på bim var testet negativt och mensen började under kvällen???? känner mej sjukt trött har nog en del hormoner under mina perioder och överanalyserar. Hur går det för dej?

• PepsiMax95
    Hopsanhejsan skrev 2022-05-08 18:45:14 följande:

på bim var testet negativt och mensen började under kvällen???? känner mej sjukt trött har nog en del hormoner under mina perioder och överanalyserar. Hur går det för dej?

Okej vad tråkigt, håller tummarna för nästa försök. det är väldigt lätt att man överanalyserar, det gjorde jag nu innan det här försöket.  Det känns Bra just nu, är väldigt trött bara, lite smått illamående ibland men ska inte klaga ännu hehe 
  • Alice97

Hej!

Jag är helt ny här på Familjeliv och tänkte att jag skulle starta ett konto då jag sitter i min ensamhet och spekulerar om jag är gravid eller inte. 
    Jag skulle självklart bli mycket glad om det var positivt å ena sidan planerar inte jag och min sambo aktivt för en bebis just nu.
    Snälla vill ni hjälpa mig att analysera det här RSFU testa tidigt- testet?
    Jag har bara fått en mensperiod sen jag slutade med P-piller och kan därför inte exakt veta när jag hade ÄL, men enligt appen har jag BIM den 13 maj då första dagen på min senaste mens var 15 april och jag har regelbunden mens (28 dagars cykel), och då ÄL 28 april vad jag vet.
    Det här kan självklart vara ett spökstreck.. vad tycker ni? Inbillar jag mig?
    Jag kan även tillägga att jag haft molvärk, mensliknande kramper i 1 vecka nu.. jätte konstigt..

• Mhakansson

Hej!

Är på bim+3 och tog detta idag, ej morgonurin. Tycker mig se något?? Digitalt test visar neg. Vet inte riktigt vad jag hoppas på egentligen. Ser ni något eller är det bara jag?

Svar på tråden Tidigt graviditetstest(bild) och symtom