• Anonym (TS)

Kan du bli kåt av att slicka?

Den här frågan är främst riktad till killar men det är okej även för tjejer att svara hur era killar fungerar. 

Jag tycker väldigt mycket om oralsex. Både att få och ge. När jag suger av min sambo blir jag kåt och ordentligt våt av det. Han fungerar dock inte likadant. Han säger att han gillar att slicka mig men när han gör det så blir han inte hård alls. Om han är hård innan han börjar så slaknar han ganska snart. 

Jag har inte så mycket erfarenhet av att bli slickad innan honom så jag har inget att jämföra med. Det kanske krävs mer för att hålla ett stånd än att bli våt. 

Hur fungerar det för er? Kan du bli kåt av att slicka? Blir du hård? Och om du redan är hård behåller du då ståndet när du slickar? Är det olika vilken ställning du slickar i eller samma oavsett?

• Svar på tråden Kan du bli kåt av att slicka?
  • Anonym (Äkta mannen)

Ja det kan jag,  inte alltid men ibland är de något jag verkligen går igång på. 
    Framförallt när hon varit med någon annan innan...
    Men att man blir kåt måste inte alltid innebära att man blir hård,  jag blir oftast bara hård vid beröring oavsett hur tänd jag är. 

• Manne78

Kan bara tala för mig själv och jag älskar verkligen att slicka och det är något som jag blir så jävla kåt av att göra.  Självklart ska hon vara vän av tvål och vatten och jag tycker bäst om när hon är lite hårig eller som min sambo är helt renrakad och jag älskar att slicka henne att det går för henne. 

• Loverboy

Att slicka är ett måste, helst flera gånger, lukt å smak å när hon kommet är så upphetsande

• Anonym (Likadan)

Är exakt likadan. Gillar att slicka och gör det skönt för tjejen, men blir inte kåt av det.

Det är bara så det är helt enkelt, men kan förstå att tjejer tycker det är lite knepigt. 

Min fru blir plaskvåt av att sug kuk, så där funkar det som uppvärming för båda, men slickar jag henne får hon suga mig sen innan det blir knull.

• Mike76

Jag älskar att ge en tjej/kvinna orslsex, kan hålla på i timmar, orgasm efter orgasm?.
    jJag blir inte bara kåt av att ge oralt utan jag tycker det smakar så gott att jag inte får nog av det så jag får svårt att sluta att ge.
    I min värld är det ?umamisex?!
    Hade önskat att min fru spontant hade bett om att jag ska slicka henne

• Anonym (Johnny)
    Mike76 skrev 2025-03-27 00:22:36 följande:

Jag älskar att ge en tjej/kvinna orslsex, kan hålla på i timmar, orgasm efter orgasm?.
    jJag blir inte bara kåt av att ge oralt utan jag tycker det smakar så gott att jag inte får nog av det så jag får svårt att sluta att ge.
    I min värld är det ?umamisex?!
    Hade önskat att min fru spontant hade bett om att jag ska slicka henne

mmm, som ostron direkt ur havet...
  • Nipus81
    Anonym (TS) skrev 2022-05-04 20:20:07 följande:
    Kan du bli kåt av att slicka?

Den här frågan är främst riktad till killar men det är okej även för tjejer att svara hur era killar fungerar. 

Jag tycker väldigt mycket om oralsex. Både att få och ge. När jag suger av min sambo blir jag kåt och ordentligt våt av det. Han fungerar dock inte likadant. Han säger att han gillar att slicka mig men när han gör det så blir han inte hård alls. Om han är hård innan han börjar så slaknar han ganska snart. 

Jag har inte så mycket erfarenhet av att bli slickad innan honom så jag har inget att jämföra med. Det kanske krävs mer för att hålla ett stånd än att bli våt. 

Hur fungerar det för er? Kan du bli kåt av att slicka? Blir du hård? Och om du redan är hård behåller du då ståndet när du slickar? Är det olika vilken ställning du slickar i eller samma oavsett?

Som svar på TS fråga, ja jag blir kåt av att slicka. Riktigt kåt och när man känner och ser att hon njuter så är det inte ovanligt att jag får stånd utan att röra kuken. 
  • Jugge76

Jag blir väldigt kåt av slicka men ståndet kan lägga sig under den tiden. Men i hjärnan är han hård :) tror det är ganska vanligt hos killar 

• Testa först

Slicka är så upphetsande. Speciellt när man hittat lösningen på hur kvinnan vill ha det.

• Motherinlaw
    Jugge76 skrev 2025-03-29 08:34:28 följande:

Jag blir väldigt kåt av slicka men ståndet kan lägga sig under den tiden. Men i hjärnan är han hård :) tror det är ganska vanligt hos killar 

Skönt att man inte är ensam av att krigaren viker sig under tiden. 
  • Anonym (Slickar gärna)

Jag älskar att slicka min fru. Det finns få saker som gör mig så upphetsad. Känns hennes smak och doft och se hur hon vrider sig av välbehag. Det gör mig stenhård och jag har aldrig tappat ståndet av att göra det. Aldrig varit slak när jag ska börja eftersom tanken på det gör mig hård. 

• Booosse68

Jag Blir otroligt kåt när jag slickar ...att få kyssa på halsen ,smeka och fortsätta ner
    ..ja, jag blir nästan lika kåt av det som att själv bli avsugen.

• Betjänten

Ja, absolut. Många tycker att det är väldigt upphetsande att slicka sin partner ? både för att det är intimt och för att det väcker lust att ge njutning. Ljuden, doften, partnerns reaktioner, känslan av kontroll och närhet kan trigga både fysisk och mental upphetsning.

Blir man hård av det?

För många män, ja. Antingen blir man hård under tiden man slickar, eller så är man redan upphetsad och har stånd innan. Det är väldigt individuellt ? men oralsex kan absolut bidra till att man får eller behåller erektionen, särskilt om man tänder på det.

• Anonym (Spruckna_gummit)

Själv älskar jag att GE ORALSEX.. det är få saker som gör meg så upphetsad..
    Och jag ger oralsex både innan och efter sexet... Skäms

• Anonym (P)

Att höra och känna när min fru kommer av att jag slickar henne är så sexigt att jag nästan kommer själv. Att slicka en kvinna som gillar att bli slickad är underbart.

Svar på tråden Kan du bli kåt av att slicka?