• Silla2012

Betätta för hans ex??

För ca 3,5 år sedan blev jag tillsammans med en man som efter ca 10 månader hittas av mitt ex på sexdejtingsidan BC. Jag förlåter honom och vi går vidare. 
    Nu har det hänt igen!!! Återigen mitt ex som hittat honom på samma sida..
    Han söker par och älskarinna?
    Det är slut nu och mitt liv är i en enda röra. Jag har tappat kontakten med min familj. De tog avstånd när jag tog tillbaka honom första gången det hände. 
    Det har visat sig att han gjort samma sak med sitt ex. Han hade sidan på bc under tiden han var med henne med. Jag har bevis genom skärmdumpar på text och bilder som är hans.
    Nu är jag så otroligt hämndlysten, han har förstört så mycket i mitt liv. Jag vill berätta för hans ex om detta. Visst, kanske onödigt men han har skapat mig ett sånt lidande och jag vill visa vad han är för svin. Jag vill att alla ska få veta hur han beter sig. Vänner och ex
    Hur skulle ni ha gjort??
  • Svar på tråden Betätta för hans ex??
  • Anonym (S)

Gå vidare. Det kommer inget bra av att hålla på sådär. Väldigt barnsligt faktiskt.

• Lynx123

Skulle också säga släpp och gå vidare. Ägna inte mer av ditt värdefulla liv åt kräk som honom. Den bästa "hämden" är att glömma honom och fokusera på att må bra i stället. Och se till att förlåta dig själv för att du tog tillbaka honom också. Börja reparera banden med din familj.

• Silla2012

Jag ska absolut gå vidare, men jag vill bara sätta dit honom en sista gång. Det skulle vara så skönt . 

• Anonym (Jo)

Gå vidare, det mår du bäst av i långa loppet.

• Lynx123
    Silla2012 skrev 2025-01-26 18:30:48 följande:

Jag ska absolut gå vidare, men jag vill bara sätta dit honom en sista gång. Det skulle vara så skönt . 

Fast det kommer inte förändra något för honom - du visar på så sätt att du fortsätter ägna dig åt honom. Det drar bara ner dig på hans nivå.
  • Anonym (,j)

Stackars exet som gått vidare och riskerar att du skapar löjligt drama för ingenting  flera år senare

• Anonym (G)

Liiiite sjukt att ens bry dig efter så många år. Låt det vara. Bara du själv mår dålig av detta. Var glad du kom undan. 

Svar på tråden Betätta för hans ex??