• Anonym (Oskuld)

Kåt ibland men vill inte ligga runt runt

Hej, är en kille (04:a) som aldrig haft relation eller ens kysst ngn tjej men som är kåt en del och får matchningar men som aldrig någonstans. 

Hur ska jag göra för att träffa den rätta som jag kan göra allt med? Är kåt rätt så ofta men vet inte ens hur jag kan ragga upp tjejer liksom. Vill dock helst enbart träffa en och bli ihop med en tjej som har lika hög sexlust liksom .

Vad borde jag göra? Är straight. 

• Svar på tråden Kåt ibland men vill inte ligga runt runt
  • Anonym (Mia)
    Anonym (Oskuld) skrev 2025-04-06 10:49:29 följande:
    Vilket såklart är trevligt
    Är det här svaret ditt sätt att hålla tråden i liv utan att skriva något som egentligen för den framåt?

Det är massor av frågor (mina bland annat) som du inte har svarat på än, varför gör du inte det? Vill du inte ha hjälp av oss?
  • Anonym (Oskuld)
    Anonym (Mia) skrev 2025-04-06 11:12:16 följande:
    Är det här svaret ditt sätt att hålla tråden i liv utan att skriva något som egentligen för den framåt?

Det är massor av frågor (mina bland annat) som du inte har svarat på än, varför gör du inte det? Vill du inte ha hjälp av oss?
    Svarade på din tidigare fråga redan
  • Anonym (Sanna)
    Anonym (Oskuld) skrev 2025-04-06 13:31:30 följande:
    Svarade på din tidigare fråga redan
    Jag läste igenom tråden igen och ser inte att du svarat på hennes frågor.
  • Anonym (Oskuld)
    Anonym (Mia) skrev 2025-03-29 10:59:59 följande:
    Ja, det är tråkigt att vara oskuld så vad ska du göra åt det? 

Har du ett socialt liv? Träffar du människor någonstans? Finns det en fest ikväll du kan bjudas med på?

Vad spelar det för roll om det skiljer 5 år mellan dina föräldrar? Hur träffades dom?

Vet ej 

Ja, det har jag jag. Ja och nej har ingen fest nej. 

Vet inte

• Anonym (Mia)
    Anonym (Oskuld) skrev 2025-04-06 16:30:11 följande:

Vet ej 

Vet inte

Bara för att du skriver några korta ord betyder det inte att du har svarat på frågor. Om du vill behålla mitt intresse måste du ge mer än så här, det finns många fler intressanta trådar där den som startat tråden faktiskt är intresserad av att kommunicera.

Dåligt TS!
  • Anonym (Sanna)
    Anonym (Oskuld) skrev 2025-04-06 16:30:11 följande:

Vet ej 

Vet inte

Jag är inte alls förvånad att du misslyckas på dejtingappar, du skriver helkonstigt.
  • Anonym (Oskuld)
    Anonym (Sanna) skrev 2025-04-06 20:10:11 följande:
    Jag är inte alls förvånad att du misslyckas på dejtingappar, du skriver helkonstigt.
    På dejtingappar frågar jag mest om att fixa dejt 
  • Anonym (Oskuld)

Är inte heller en sådan kille som inte bryr mig om kvinnlig njutning heller. För mig är det jätteviktigt 

• Anonym (Sanna)
    Anonym (Oskuld) skrev 2025-04-08 18:56:37 följande:
    På dejtingappar frågar jag mest om att fixa dejt 
    Är du dålig på att skriva (kanske prata med) så går det igen i allt. Som sagt, du kommer aldrig vidare, här har du anledningen och nåt att jobba på.
  • Anonym (Sanna)
    Anonym (Oskuld) skrev 2025-04-08 19:02:49 följande:

Är inte heller en sådan kille som inte bryr mig om kvinnlig njutning heller. För mig är det jätteviktigt 

Vad vet du om det när du aldrig haft sex?
  • Anonym (Oskuld)
    Anonym (Sanna) skrev 2025-04-08 22:13:00 följande:
    Är du dålig på att skriva (kanske prata med) så går det igen i allt. Som sagt, du kommer aldrig vidare, här har du anledningen och nåt att jobba på.
    Nej, är inte dålig på att skriva. På dejtingappar är jag tydlig med vad att jag bjuder till dejt 
  • Anonym (Sanna)
    Anonym (Oskuld) skrev 2025-04-08 23:22:11 följande:
    Nej, är inte dålig på att skriva. På dejtingappar är jag tydlig med vad att jag bjuder till dejt 
    ?

Och ändå får du inga dejter. Vad tror du själv det beror på, inget med dig att göra?
  • felicityporter
    Anonym (Oskuld) skrev 2025-04-08 23:22:11 följande:
    Okej, låt se. Låtsas att jag är en tjej du är intresserad av på en av dejtingapparna och börja skriva till mig. Vad skriver du?
  • Anonym
    felicityporter skrev 2025-04-08 23:37:27 följande:
    Okej, låt se. Låtsas att jag är en tjej du är intresserad av på en av dejtingapparna och börja skriva till mig. Vad skriver du?
    Såhär ungefär:

Hej!
    Inte sagt att jag inte vill dejta dig. Jo jag skriver bra.
    Du tror att det är enkelt att skriva?
    Jag söker långsiktigt med dig. Du tror det är enkelt?
    Inte sagt att jag inte bryr mig om dig.
Svar på tråden Kåt ibland men vill inte ligga runt runt