• Anonym (Mitt narkotikamissbruk)

Droger och missbruk

• Svar på tråden Droger och missbruk
  • Anonym (Mitt narkotikamissbruk)

Är en kille från Göteborg med en dubbeldiagnos ADHD och Asperger Syndrom. Har förlorat allting på drogerna. Mitt jobb, mitt körkort och värst av allt. Förtroendet till min familj.  Är uppvuxen i västra Göteborg med förmögna föräldrar då både min farfar och far båda vart ICA-handlare och min efter min farfar, då pappa tagit över och drivit butikerna vidare i över 30 år. Han är även skogsägare. Så jag fick en bostadsrätt av min pappa för ett par miljoner. Och de så synd jag har dom här problemen och de slutade i att jag fick ett LVM. Förlorade allting så fort men de värsta var förtroendet framförallt mella mig och min far.  förlorade förtroendet och han sålde min lägenhet under mitt tid på SiS-institutionen. Och när jag kom ut var allting sålt och jag har varit van att få de mesta jag önskat mig, men han blev helt iskall. Så fick vända mig till socialtjänsten. Och nu bott på mellan 12-15 åren bott på riktiga skit boenden. Samtidigt har min lillasyster som är under 30 fått en bostadsrätt av min pappa för över 7 miljoner på Östermalm. Så de känns väldigt orättvist. De frontalkrockar ?Missbruket förstör allting mellan mig  och min far. För bara några veckor sedan berättade han för mig att om jag lovar och klarar att hålla mig ren i 5 år. Då har han lovat mig en ny lägenhet och en ny Volvo V70. Om jag fixar tillbaka körkorten. Är väldigt impulsiv och ofta om jag börjar göra något, kan vara positiva saker, tränung exempelvis så de väldigt extremt och tar all ens tid.  Tyvärr så håller de aldrig i längden. Och tyvärr gäller de även vid negativta saker som vid ett återfall på amfetamin exempelvis, ofta så blir att jag tar i flertalet dagen ?en vecka? med upprepat intag att jag redan efter en vecka, går ner mig något så fruktansvärt och slut ofta i övergående para
    nida tankegångar ibland rena förvirringstillstånd. Och även vid ett tillfälle svimmat av offentligt pga sömn / näringsbrist. Jag vill bli ren men hatar att jag aldrig klarar att hålla en posiv utveckling i längden. 

• Anonym (hmm)

Ingen som är drogbrukare eller drogmissbrukare använder sig utav den skriv layouten som du gjorde. Man lägger heller inte upp en bild på det sätt som du har gjort. Samtidigt hela din offermentalitet var ju genomslående genom hela texten och det enda du vill är att folk ska se negativt gentemot "dig" i din text.

Du arbetar helt klart för lobbyism och försöker göra påverkansoperation på familjeliv. Väx upp. Vi som vet, ser igenom dig.

Svar på tråden Droger och missbruk