Anonym (Igenkänningsfaktor) skrev 2025-03-08 09:44:33 följande:
Hej TS,
Jag förstår precis, och vet vad du menar. Den typen av man som jag instinktivt attraheras av är också den typen som har svårast för att vara trogen, eller är ovillig att nöja sig med en kvinna.
Efter att ha gått i fällan några gånger när jag var runt 20-25 så försökte jag rannsaka mig själv lite, vem är egentligen min typ av man?
Nu lever jag med en fantastisk man, som (är jag övertygad om) aldrig skulle vara otrogen, men han är inte heller den typen av man som jag före trodde var "min typ". Men det har också visat sig att "min typ" inte var mer än första intrycket, när jag gav mig själv, och honom, tid att lära känna varandra lite djupare kom jag till insikt om vilka andra delar det finns i en mans personlighet som kan vara lika attraktiva, även om de behöver lite mer tid för att märkas.
Rusa inte in i nästa förhållande även om det känns jobbigt just nu, och försök hålla ett öppet sinne för män som kanske inte är lika spännande i det första intrycket.
Lycka till!
Ja det är precis så jag vill kunna göra. Förklarade tydligt för honom att jag måste ta det lugnt när han undrade.
men i de där apparna är det omöjligt veta vem av alla som är den att upptäcka. Vet inte hur jag ska kunna få möjlighet träffa en sån bra. Det är så ytligt på tex Tinder.
kanske någon vet en bättre app?