• Anonym (Orolig)

Otrogen mot gravid flickvän

Jag har en enorm sexualdrift, och nu under tiden min flickvän har varit gravid och har hon haft noll lust till sex.
    Så jag har träffat en annan som kunnat tillfredsställa mig.
    Har träffat en man då det känns som man inte är lika otrogen.
    Vi har träffats några gånger för sex.

Han visste inte att jag hade en gravid sambo. Och nu i helgen fick han se mig och min sambo på stan.
    Så nu tycker han att jag varit ett svin mot henne och tänker berätta om allt för henne.

Vad skall jag göra?

Har försökt berätta för honom att han förstör för barnet och min tjej, men han verkar inte lyssna. Han anser att hon är värd någon bättre än mig.

• Svar på tråden Otrogen mot gravid flickvän
  • Anonym (Agnes)

Det tycker jag med, att du har betett dig svinaktigt.
    Som man bäddar får man ligga.
    Hoppas du inte har dragit på dig någon sköns sjukdom.
    Bara att riva av plåstret och berätta gör tjejen.

• Virriga Vera

Han förstör inte för barnet eller din sambo, det gjorde du när du bestämde dig för att vara otrogen. Vad du ska göra är att vara ärlig mot din sambo, tala om att du varit otrogen och med en man. Sedan är det upp till henne om hon väljer att forsätta ert förhållande. Du ska bara acceptera att val har konsekvenser och att du ska ta dessa konsekvenser. Det var du som valde.

• Lynx123

Ledsen, men det är du och ingen annan som varit ett otroget svin. Ditt val - dina konsekvenser!

• Anonym (Kim)

Hur tänkte du nu? Mindre otrogen om det är samkönat sex? Du har haft sex med annan person och det är otrohet. Vad har du lovat den här mannen? Det verkar ju inte ha varit casual då han ämnar att avslöja dina olater för din gravida flickvän. Du har dig själv att skylla. Grisigt gjort. Stackars flickvän som får se ditt rätta jag nu. Hade hon vetat innan graviditeten har hon kunnat göra bättre val. 

• NinniQX

Ja, vad ska du göra? Det finns inte så mycket du kan göra än att stå ditt kast. Oavsett vilken kön du har sex med så är du otrogen. Du har fortfarande gått bakom ryggen på din gravida tjej. Hoppas hon får veta vilket svin du är. Och nej, mannen som du hade sex med förstör inget. Det var helt och hållet du som gjorde det. 

• Anonym (Tagga ner)

Du har rätt att få dina behov tillfredsställda, om din fru blir på smällen och inte längre klarar att hålla dig tillfredsställd måste du ju gå någon annanstans, det är väl självklart. 

Samma sak som om tex spisen går sönder, då slutar du ju inte äta för det utan äter ute tills den fungerar igen. 

• Anonym (Jr)

Stackars tjej. Han gör helt rätt 

• Anonym (Jr)
    Anonym (Tagga ner) skrev 2025-03-24 11:44:51 följande:

Du har rätt att få dina behov tillfredsställda, om din fru blir på smällen och inte längre klarar att hålla dig tillfredsställd måste du ju gå någon annanstans, det är väl självklart. 

Samma sak som om tex spisen går sönder, då slutar du ju inte äta för det utan äter ute tills den fungerar igen. 

Han kan ta på sig själv 
  • Anonym (Cnikkie)
    longwalkhome skrev 2025-03-24 12:13:52 följande:

Troll givetvis. Släpp tråden...

Känns som det blivit lite för många otrogna troll här på sistone.Men så länge man inte vet om det är sant, får man försöka svara som att det är så?
  • Fridolini
    Anonym (Agnes) skrev 2025-03-24 08:39:51 följande:

Det tycker jag med, att du har betett dig svinaktigt.
    Som man bäddar får man ligga.
    Hoppas du inte har dragit på dig någon sköns sjukdom.
    Bara att riva av plåstret och berätta gör tjejen.

Håller med, ta borde stå sitt kast då han beter sig som ett svin 
  • Fridolini
    Lynx123 skrev 2025-03-24 09:07:53 följande:

Ledsen, men det är du och ingen annan som varit ett otroget svin. Ditt val - dina konsekvenser!

Kunde inte sagt det bättre själv
  • Anonym (d)

oj nu kom svinet in också, lyteskomik

• Fridolini
    NinniQX skrev 2025-03-24 09:34:22 följande:

Ja, vad ska du göra? Det finns inte så mycket du kan göra än att stå ditt kast. Oavsett vilken kön du har sex med så är du otrogen. Du har fortfarande gått bakom ryggen på din gravida tjej. Hoppas hon får veta vilket svin du är. Och nej, mannen som du hade sex med förstör inget. Det var helt och hållet du som gjorde det. 

Bra skrivet, håller med dig. Han är ett riktigt svin
  • Fridolini
    Anonym (d) skrev 2025-03-24 19:15:27 följande:

oj nu kom svinet in också, lyteskomik

Vem?
  • Anonym (Tagga ner)
    Anonym (Jr) skrev 2025-03-24 11:48:49 följande:
    Han kan ta på sig själv 
    Men hur kul är det? 

Även om nu hon är gravid så hur jobbigt är det att ge en avsugning då och då liksom? Orkar man inte med den lilla ansträngningen för sin partner då ska man nog vara singel. 
  • Anonym (Jr)
    Anonym (Tagga ner) skrev 2025-03-25 12:49:19 följande:
    Men hur kul är det? 

Även om nu hon är gravid så hur jobbigt är det att ge en avsugning då och då liksom? Orkar man inte med den lilla ansträngningen för sin partner då ska man nog vara singel. 
    Men lägg av. 
  • Anonym (Cnikkie)
    Anonym (Tagga ner) skrev 2025-03-25 12:49:19 följande:
    Men hur kul är det? 

Heter du Anna Anka eller?
Svar på tråden Otrogen mot gravid flickvän