Är hans ex fru pysko
Hej.
Hur hade ni regerat om eran makes ex fru inte kan släppa taget trots han har varit väldigt klar med den saken att han ej vill ha henne?
Jag är gift med en man och vi har gemensamt barn ihop sedan 2 år tillbaka. Han har varit gift förut en gång och fick ett barn ihop med den kvinnan. När han gifte sig med henne för det första så var det ej av dom bästa grunderna då han sade att hennes mamma tvingade honom att gifta sig med hennes dotter eller lämna henne. Så efter 3 månaders av dejting så gifte dom sig. Totalt på 1 år så gifte dom sig och fick barn i början av nya året. Han märkte ju längre tiden gick i deras förhållande att jo mer så passade dom ej varandra och han begärde skilsmässa. Knappt 2 år var dom tillsammans. Och hon har aldrig kommit över honom trots han har varit ärlig att han har gått vidare med mig. Men hon försöker fortfarande bete sig som om hon vore hans fru och att jag inte är det. Till exempel, så frågar hon honom hela tiden om hon är något mer äm bara barnets mamma i hans ögon. Frågar också om han vill sova i hennes sovrum om han ska hälsa på barnet eftersom han checkar in på hotell annars (långt avstånd där båda bor/annat land). Han åker dit kanske 3-5 gånger på ett helt år och stannar 1-2 nätter max.