• Samanta245

Ni som inte fick nidblödning hur gick det

Hej.  Jag undrar hur det gick för er under graviditet när ni inte fick nidblödning 

• Svar på tråden Ni som inte fick nidblödning hur gick det
  • Anonym (Heidi)

8 graviditeter, aldrig fått nidblödning. 4 levande barn och 4 missfall har det blivit. 

• Samanta245
    Anonym (Heidi) skrev 2025-03-26 17:34:39 följande:

8 graviditeter, aldrig fått nidblödning. 4 levande barn och 4 missfall har det blivit. 

Betyder att jag kommer att få missfall igen
  • Samanta245
    Samanta245 skrev 2025-03-26 19:02:03 följande:
    4 levande pojkar eller flickor 
  • Anonym (Hm)

De allra flesta graviditeter innebär ju INTE nidblödnkng. Det är vanligt, men mer ovanligt än att inte få det. 

• Anonym (Nix)

Ingen nidblödning. Bebis som är 6 veckor nu.

• Anonym (Heidi)
    Samanta245 skrev 2025-03-26 19:02:03 följande:
    Varför skulle du få missfall? Det är betydligt vanligare att inte få någon nidblödning än att man får det. 
  • Anonym (Bebis)

Ingen, världens bästa bebis 😍

• Anonym (Näj)

Nidblödning är ovanligt. De flesta får det inte.

Jag har aldrig fått det. Varit gravid 5 gånger. 3 barn, 2 missfall.

• Anonym (1 gång)

Fått nidblödning 1 gång på 5 graviditeter. Blev så förvirrad då blödning kom efter bim och samtidigt som jag testade och fick ett positivt test. Men påverkade inte graviditeten.

• Anonym (1 gång)
    Anonym (1 gång) skrev 2025-04-10 13:13:17 följande:

Fått nidblödning 1 gång på 5 graviditeter. Blev så förvirrad då blödning kom efter bim och samtidigt som jag testade och fick ett positivt test. Men påverkade inte graviditeten.

Halva texten föll bort..

Däremot har jag fått MF när jag inte haft nidblödning, liksom att jag fått friska barn när jag inte fått nidblödning. 

Så tror inte det betyder nånting Om man får/ inte får 
Svar på tråden Ni som inte fick nidblödning hur gick det