• Anonym (Generation messenger)

Snapchat

Hej. 

Jag tillhör de som inte riktigt fattar snapchat ,men försöker förstå

Enligt min kille så ska man tydligen snapa godmorgon och godnatt till vissa personer, främst vänner. Utöver vanligt smsande då. 

Jag fattar inte, och får liksom inget vettigt svar ifrån han heller när jag frågat varför man ska skicka godmorgon.... viss utvalda människor. 
    Är folk så ensamma och bekräftelsesökande, eller är det så man behåller en vänskap idag? Eller vad är grejen att skicka sånt? 😅
    I min värd så skicka man sånt till folk man hade en flirt med, men hans generation verkar man bara göra så.

Nån annan som vet vad grejen är? 😂

• Svar på tråden Snapchat
  • Anonym (Schnappi krokodil)

Jag har den bara för en otrohetsaffär.

Min vän tog bort den p.g.a. han inte ville riskera att bli anklagad för otrohetsaffär av sin fru.

Men en del har den förstås till familj och barn och sånt också.

Så om din kille bara har 1-3 kontakter i snap, ett anonymt knepigt namn och inte dig där kan man misstänka att det är sexkontakter eller sexchatt det handlar om.
    Har han hela sin familj eller vänkrets är det nog bara att de valt att använda den appen för sitt sociala.

• Anonym (Generation messenger)
    Anonym (Schnappi krokodil) skrev 2025-03-31 08:07:07 följande:

Jag har den bara för en otrohetsaffär.

Min vän tog bort den p.g.a. han inte ville riskera att bli anklagad för otrohetsaffär av sin fru.

Men en del har den förstås till familj och barn och sånt också.

Så om din kille bara har 1-3 kontakter i snap, ett anonymt knepigt namn och inte dig där kan man misstänka att det är sexkontakter eller sexchatt det handlar om.
    Har han hela sin familj eller vänkrets är det nog bara att de valt att använda den appen för sitt sociala.

Tror absolut inte det handlar om nån orohetsaffär. Han har vart öppen med detta från start, och innan vi flytta ihop var även jag en av dem på listan som fick detta, fast en vip version då 😂
Svar på tråden Snapchat