• Ikoner

Onanera med åskådare

Hej,

jag är en man på 37 år, i ett samboförhållande med två barn. Som för många andra i samma situation så får sig sexlivet en törn och saker och ting är inte så spännande kanske. Men då och då får vi i alla fall till det. 
    Jag har dock en last. Jag har ett stort behov av bekräftelse och uppmärksamhet. Framförallt att bli tittad på med uppskattning när jag runkar. dvs att en kvinna tittar via någon app t.ex. Någon som tittar på och tänder på att se mig och min kuk. Att märka att jag kan tända någon med min kropp. Få någon att komma tillsammans med mig samtidigt som jag sprutar inför hennes ögon. Jag kan inte sluta med detta och det finns få saker som tänder mig så mycket. Till och med mer än sex tillsammans med min sambo. Jag vet inte hur jag ska kunna förändra detta beteende. Jag mår inte dåligt av det och älskar det, men jag förstår att det är fel. Vad gör man?

• Svar på tråden Onanera med åskådare
  • Anonym (Kvinna)

Hej,

Jag antar att du har pratat med din partner om detta och att hon inte är intresserad? Detta är ju en kink som alla andra och inget att skämmas för. Det som blir fel är ju om du går bakom din partners rygg.
    Kan du fråga henne? Och om hon inte är intresserad av att titta på när du runkar, kan du då fråga henne om hon skulle vara ok med att du runkar inför andra via video? 
    Om svaret är nej från henne och du känner att detta är ett problem för dig så kanske du får överväga att göra slut.

• Ikoner

Tack! Det låter självklart och enkelt men jag skulle aldrig kunna fråga det. Jag tror mycket av lockelsen är bekräftelse från tredje part också. Det skulle inte vara lika spännande inför henne, och jag tror dessutom inte att hon skulle tända på att se på mig så. Tyvärr. 

• Anonym (Kvinna)

Ja, då har du väl två val:
    Fråga henne om det är ok att du låter tredje part se på när du runkar och vara beredd på ett nej (och sen bestämma dig för om du är ok med det)
    Eller lägga av

Finns ju ett alternativ 3, att fortsätta låta tredje part titta på dig bakom hennes rygg men det  räknar jag som otrohet 

• Core

Inse att det är ett patetiskt undergivet beteende och att få faktiskt tänder på en man som runkar. Antingen är det en afrikansk utpressare på andra sidan eller ett gäng unga killar som skrattar så att dom kiknar 

vart hittar du de här personerna du runkar framför? Som sagt, patetiskt. Som svar på frågeställningen får du väl uppsöka en psykolog?

• Anonym (Förstår grejen)

Nu tycker jag det du gör är otrohet...men jag förstår själva grejen. Jag älskar när min man tittar på mig och att det syns hur mycket han uppskattar det. Behöver inte vara onani utan jag kan tex träna med hantlar naken, köra yoga naken, dansa eller bara vara naken. Just det att liksom känna hur tänd han blir av att bara titta på mig fast han ser mig naken varje dag, bekräftelsen i det... och sedan ha sex. 

• Anonym (Förstår grejen)
    Core skrev 2025-04-04 17:25:06 följande:

Inse att det är ett patetiskt undergivet beteende och att få faktiskt tänder på en man som runkar. Antingen är det en afrikansk utpressare på andra sidan eller ett gäng unga killar som skrattar så att dom kiknar 

vart hittar du de här personerna du runkar framför? Som sagt, patetiskt. Som svar på frågeställningen får du väl uppsöka en psykolog?

Eller en man. Heterosexuella män som tror att det är en kvinna är en ganska vanlig kink för homosexuella män. Gloryhole är väl det tydligaste exemplet. 
  • Tom Araya

Sedan när blev sexuella kinks "patetiska"?
    Ser du ner på alla sexuella kinks?
  • Anonym (m)

Exakt, lär inte vara riktiga kvinnor som TS får kontakt med. Ytterst ovanligt att som kvinna vara intresserad av att titta på en runkande man
  • hejsvejs1978

Jag tycker att det låter härligt. Skulle gärna göra det själv, men jag tänker väl att riktiga kvinnor (av kött och blod) som vill se på när jag runkar kanske inte växer på träd.

Visst kan man räkna det som otrohet, men lite äventyr vid sidan av tycker jag att man kan unna sig. (Och sin partner också för den delen).

• Noname00
    Ikoner skrev 2025-04-03 19:29:05 följande:
    Onanera med åskådare

Hej,

jag är en man på 37 år, i ett samboförhållande med två barn. Som för många andra i samma situation så får sig sexlivet en törn och saker och ting är inte så spännande kanske. Men då och då får vi i alla fall till det. 
    Jag har dock en last. Jag har ett stort behov av bekräftelse och uppmärksamhet. Framförallt att bli tittad på med uppskattning när jag runkar. dvs att en kvinna tittar via någon app t.ex. Någon som tittar på och tänder på att se mig och min kuk. Att märka att jag kan tända någon med min kropp. Få någon att komma tillsammans med mig samtidigt som jag sprutar inför hennes ögon. Jag kan inte sluta med detta och det finns få saker som tänder mig så mycket. Till och med mer än sex tillsammans med min sambo. Jag vet inte hur jag ska kunna förändra detta beteende. Jag mår inte dåligt av det och älskar det, men jag förstår att det är fel. Vad gör man?

Det finns ju en del sidor där män och kvinnor lägger upp bilder å filmer, även live.

Och tom tjänar några kronor på att folk tittar.

• Core
    Tom Araya skrev 2025-04-05 00:56:44 följande:
    Sedan när blev sexuella kinks "patetiska"?
    Ser du ner på alla sexuella kinks?
    När en sk kink blir något man inte kan kontrollera, och har ett tvångsbeteende kring, är det minst sagt patetiskt. Och så fort något mer blir till att kallas en kink istället för preferens känns det patetiskt, något man hakat upp sig på som grundar sig i något underliggande psykiskt som strular.

Sen att folk experimenterar med olika saker säger jag ingenting om, men när sexualitet blir något man måste planera på ett visst sätt på förhand kring, står det inte helt rätt till i min bok, iallafall inte som vuxen. 
Svar på tråden Onanera med åskådare