Familjeliv.se: Efterlysning - media forum

Här kan journalister, forskare eller studenter lägga ut efterlysningar till artiklar och undersökningar. Familjeliv.se ska anges som källa.
Familjeliv ansvarar inte för de efterlysningar som publiceras här och de lyder under samma forumregler som andra inlägg. Läs fullständiga reglerna här.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Sökes: Stränga föräldrar och bråkiga tonåringar av Tvätt­L­ina Efterlys­ning - media Lillajag60
2023-04-19
2,6k 1 Lina heter jag och jobbar på ett TVproduktionsbolag som är i full färd med ett nytt TV-pro... Efterlys­ning - media Lilla­j­ag60 2023-04-19
1
2,6k
Hjälp av Rebec­c­a1337 Efterlys­ning - media 869 0 Hej, finns det möjligen någon här som installerat en diskmaskin förut, eller kanske till o... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
869
slutat med tamoxifen av fru78 Efterlys­ning - media 888 0 Hej, ätit Tamoxifen i 10 år efter en hormonell bröstcancer- HER2 positiv..nu söker jag fle... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
888
Avdiagnostisera ADHD eller Autism av Radio­i­nslag Efterlys­ning - media 1,5k 0 Hej!Jag är reporter på Ekot, Sveriges Radio. Det finns människor som blivit diagnostiserad... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,5k
Familjer Glasspreferenser av Raben­4 Efterlys­ning - media 1,1k 0 Kära familjer, Vi är en grupp masterstudenter från Uppsala Universitet som forskar om dess... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,1k
Sökes: deltagare till forskningsstudie om delad vårdnad i hemmet av Anna Walla­y­s Efterlys­ning - media 1,0k 0 Hej allaJag heter Anna Wallays och är doktorand vid universitetet i Antwerpen i Belgien dä... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,0k
Har du någonsin slagit din flickvän/fru? av rebec­k­abeck­i­s Efterlys­ning - media kalmarpiraten
2022-11-14
1,2k 3 Jag är journaliststudent och skriver en examineringsuppgift om våld i nära relationer. Til... Efterlys­ning - media kalma­r­pirat­e­n 2022-11-14
3
1,2k
Undersökning: Föräldrar och kreativitet av Kandi­d­atupp­s­ats20­2­2 Efterlys­ning - media EnAnonumius
2022-11-13
895 1 Hej!Jag och min kamrat skriver nu vår kandidatuppsats i psykologi och har fokuserat på kre... Efterlys­ning - media EnAno­n­umius 2022-11-13
1
895
Vad gör du med dina kläder? Undersökning av cirku­l­erand­e­stude­n­t Efterlys­ning - media GrönJAX
2022-11-03
3,9k 14 UNDERSÖKNING/DISKUSSION OM CIRKULÄR EKONOMI AV KLÄDERHej, Mitt namn är Markus. Jag är stud... Efterlys­ning - media GrönJ­A­X 2022-11-03
14
3,9k
Borttappade ringar av Bortt­a­ppade­s­aker Efterlys­ning - media Hope12
2022-10-21
886 1 Hej!undrar om någon skulle kunna hjälpa mig? Har tappat bort min förlovningsring och vigse... Efterlys­ning - media Hope1­2 2022-10-21
1
886
Julfirande med knytis? av brita­7­2 Efterlys­ning - media 897 0 Hemmets Journal söker en familj som, på grund av de tuffa ekonomiska tiderna, väljer att f... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
897
Dina tankar och upplevelser av fosterdiagnostik – bidra till forskning! av Forsk­n­ing om foste­r­diagn­o­stik Efterlys­ning - media 770 0 Väntar du barn och planerar att göra fosterdiagnostik? Har du kanske redan gjort det, ell... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
770
Spädbarnsobservationer Stockholm / Solna av joelt­o­nnber­g Efterlys­ning - media 1,0k 0 Hej,   Jag utbildar mig till Psykoanalytiker vid Svenska Psykoanalytiska föreningens utbil... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,0k
kvinnor 30-49 år. Svara på vår enkät - Vaginal hälsa. 100% anonymt. av Filip­h­01 Efterlys­ning - media Anonym (Bluff?)
2022-05-02
2,1k 1 Hej alla! Jag är ny här så hoppas detta är okej.Alla kvinnor 30-49 år, se hit! Vi är en g... Efterlys­ning - media Anonym (Bluff?) 2022-05-02
1
2,1k
Efterlysning: Par 40 + som valt skilda sovrum av Tuva5 Efterlys­ning - media 1,1k 0 Har ni valt att sova i varsitt sovrum - och tycker det funkar bra, både för var och en av... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,1k
Bidra till vårt examensarbete av exjob­b Efterlys­ning - media 946 0 Hej kära småbarnsföräldrar!Vi är två studenter från Chalmers i Göteborg som hade uppskatta... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
946
SVARA PÅ MIN ENKÄTUNDERSÖKNING OM NÄTDEJTING av Kommu­n­ikatö­r­stude­n­t Efterlys­ning - media 756 0 Hej alla!Jag är en kommunikationsstudent som skriver mitt examensarbete om nätdejting. Nu... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
756
Akne i samband med solkräm? av Ulrik­a­Frila­n­sjour­n­alist Efterlys­ning - media 840 0 Hej, jag är journalist och skriver en artikel om solkräm kopplat till akne. Har du haft lä... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
840
Mindfulnessträning gratis! av Stell­a­Mira Efterlys­ning - media 622 0 Mindfulnessträning gratis! Hej!Jag är magisterstudent i avdelningen för psykologi vid Li... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
622
Blivande/nyblivna pappor sökes till forskningsprojekt! av Barnm­o­rskan­2­022 Efterlys­ning - media 570 0 Är du en blivande/nybliven förälder och pappa? Då vill vi veta vad du tycker! Vi utvecklar... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
570