Familjeliv.se: Efterlysning - media forum

Här kan journalister, forskare eller studenter lägga ut efterlysningar till artiklar och undersökningar. Familjeliv.se ska anges som källa.
Familjeliv ansvarar inte för de efterlysningar som publiceras här och de lyder under samma forumregler som andra inlägg. Läs fullständiga reglerna här.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
AlwaysCarry UF av Alway­s­Carry­U­F Efterlys­ning - media 250 0 Vi kommer från Göteborgsregionens Tekniska Gymnasium och vi driver ett Ungdoms Företag som... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
250
Användning av antibiotika utan recept av Stude­n­t7 Efterlys­ning - media Gojjemojje
Äldre 8 Oct 19:46
580 3 Hej alla Jag läser mitt sista år på apotekarprogrammet och gör mitt examensarbete inom sam... Efterlys­ning - media Gojje­m­ojje Äldre 8 Oct 19:46
3
580
Vilken film? Hjälp av lingo­n­svenn­e Efterlys­ning - media AniieeHär
Äldre 4 Oct 19:09
506 4 Hej! Jag söker efter ett namn på en lite äldre svensk barnfilm (inte tecknad). Inte helt s... Efterlys­ning - media Aniie­e­Här Äldre 4 Oct 19:09
4
506
Intervjupersoner sökes för studie om våld i syskonrelationer! av Veron­i­ka B A Efterlys­ning - media Veronika B A
Äldre 20 Sep 11:30
1,1k 1 Sökes: intervjupersoner för forskningsprojekt om våld i syskonrelationer   Jag heter Veron... Efterlys­ning - media Veron­i­ka B A Äldre 20 Sep 11:30
1
1,1k
Behöver du hjälp av Johnnie, Mattias och Sofia Wistam? av Hjälp på kanal­5 Efterlys­ning - media adilsmc
Äldre 17 Sep 11:56
8,2k 4 Kanal 5 gör ett nytt byggprogram! Johnnie, Mattias och Sofia Wistam ska tillsammans hjälp... Efterlys­ning - media adils­m­c Äldre 17 Sep 11:56
4
8,2k
Kompatibilitet med Familj och arbete av Barba­r­a Ebing­e­r Efterlys­ning - media 379 0 Hello everyone! I really need your help! I am a student at the University of Vienna and... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
379
hjälp till reportage tack!!! av humle­d­umlee Efterlys­ning - media Anonym (Mycket)
Äldre 2 Sep 16:34
2,5k 10 hej! jag undrar om det finns någon snäll själ därute som kan hjälpa mig att komma på ett ä... Efterlys­ning - media Anonym (Mycket) Äldre 2 Sep 16:34
10
2,5k
Söker par som träffats på nätet av fyrba­r­nsmam­m­a Efterlys­ning - media 245 0 Hej, frilansjournalist söker par att intervjua i porträttserie om folk som träffsts på nät... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
245
Sexstressat par sökes till artikel av Cecil­i­a Journ­a­list Efterlys­ning - media 369 0 Hej!  Jag jobbar som frilansjournalist och håller just nu på med en artikel för ett av Sv... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
369
Hur var din skilsmässa? av Ulrik­a­Frila­n­sjour­n­alist Efterlys­ning - media 269 0 Till ett reportage söker jag dig som vill berätta om dina erfarenheter av SKILSMÄSSA. Var... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
269
Reportage om svåra klimakteriebesvär av Ulrik­a­Frila­n­sjour­n­alist Efterlys­ning - media 306 0 Reportage om svåra klimakteriebesvär Är du kvinna och har/har haft MYCKET svåra klimakteri... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
306
Efterlysning gossedjur av Annie­J­oEmLo Efterlys­ning - media Anna60
Äldre 28 May 12:38
784 7 Efterlyser en åsna tillverkad av Bukowski design Den heter Marcel och är 20cm och tillver... Efterlys­ning - media Anna6­0 Äldre 28 May 12:38
7
784
Vi behöver hjälp! (Svara på vår enkät) av Hjälp­3­21 Efterlys­ning - media 266 0 Hej! Jag och några kompisar ska starta ett UF-företag nästa år för vårt tredje år i gymna... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
266
Läxhjälp mm. av Skolu­p­psats Efterlys­ning - media Sötsug
Äldre 13 May 23:04
328 1 Hej! Vi är några elever som går sista året på Marina Läroverket. Vi utför ett projekt inom... Efterlys­ning - media Sötsu­g Äldre 13 May 23:04
1
328
Ledarskap och organisation av eLeon­a­2018 Efterlys­ning - media nnnnnnnn
Äldre 2 May 21:47
1,8k 1 Jag vill gärna att ni hjälper mig med den uppgiften, jag förstår ingenting.Du är verksamhe... Efterlys­ning - media nnnnn­n­nn Äldre 2 May 21:47
1
1,8k
Första-hjälpen-kit för barn av Kidai­d Efterlys­ning - media 234 0 Har du någon gång varit med om att ditt barn varit med om smärre skador på ställen långt f... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
234
SVT söker familjer till nytt program av bella­b­allst­a­v Efterlys­ning - media felix le chat
Äldre 29 Apr 15:51
752 5 Hej!Jag heter Sofie Bällstav och jobbar som rollsättare på SVT.Jag söker efter familjer so... Efterlys­ning - media felix le chat Äldre 29 Apr 15:51
5
752
GDPR av Felic­i­ap Efterlys­ning - media 278 0 Hej!Jag och mina klasskamrater håller på att skriva vår kandidatuppsats som handlar  om GD... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
278
Enkät om mammakroppen i sociala medier av licha­s­86 Efterlys­ning - media 288 0 Hej alla fantastiska mammor därute! Den här tråden riktar sig till alla er som använder so... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
288
Enkät om HBTQ! av enkät­i­da Efterlys­ning - media enkätida
Äldre 27 Apr 09:07
673 2 Hej! Jag har en enkät här om hbtq+ situationen i sverige, och jag skulle bli jätteglad om... Efterlys­ning - media enkät­i­da Äldre 27 Apr 09:07
2
673