• Elnah

Varför inte bara fixa en som har ENDAST hand om Trollen här.....???

... För det är ju va DÅLIGT det är att fixa trollen här!!!

Det är ju ändå så många moderatorer här, en eller två kan väl ha den uppgiften att ha hand om bara trollen? Kunna stänga av dom! Då borde det väl gå snabbare och underlätta att få bort trollen? .......eller? För dom är ju bara här för att förstöra och luras!!

Jaaaaa! fejken gör mig mest irriterad av allt på denna jord

• Svar på tråden Varför inte bara fixa en som har ENDAST hand om Trollen här.....???
  • TjorveniSkåne

Med risk för att verka torr och saklig hänvisar jag till TS.
    Jag håller helt med, jag tycker man får dålig respons på sina trollerianmälningar.

Själv har jag anmält en person som ger sig ut för att ha yrkeskunnskaper inom ett bestämt område, ett område som är av ganska stort intresse för många på FL. Det händer ju ingenting trots att jag påtalat detta för redaktionen 2 gånger!

I många fall kan man ju identifiera trollen om man har lite sunt förnuft, men i detta fallet kräver det lite mer kunnskaper.

• Elnah

Ja, trollen hinner ju smita iväg innan redaktionen haffar dom, därför jag gav detta goda råd

• ariel77

ser dom titt som tätt tycker jag. verkar vara aldelles för många *grrrrrr*

• Anonym (hurvetmandet)

Hur vet man att dom troll bara för dom inte tycker som dig? 

Nej jag anser inte att man ska stänga av folk bara för en del börjar gasta om troll so fort nån vågar säga emot 

• Anonym (hurvetmandet)
    Norpan666 skrev 2006-06-11 01:10:59 följande:

Hur vet man vem som e troll??

Troll är ju nåt man gastar om på FL när man blir ifrågasatt eller nån vågar ha en annan åsikt 

Det är ju inte just troll man vill tysta utan alla som säger emot 
  • Anonym (hurvetmandet)
    Elnah skrev 2006-06-11 00:16:41 följande:

Men men trots allt är FL ändå den bästa sajten

😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Tack för ett gott skratt, det var roligt skämt du kom med 
  • Anonym (Man)

Hur ska man veta vilka som är troll då? Även om det är udda, uppseendeväckande eller märkligt så kan det ju ändå vara sant?

• Anonym
    Anonym (hurvetmandet) skrev 2024-07-11 13:25:49 följande:

Hur vet man att dom troll bara för dom inte tycker som dig? 

Nej jag anser inte att man ska stänga av folk bara för en del börjar gasta om troll so fort nån vågar säga emot 

Dom gillar att dra upp trådar gamlare än gatan för att påpeka något.
  • Anonym
    Anonym skrev 2024-07-11 13:54:53 följande:
    Dom gillar att dra upp trådar gamlare än gatan för att påpeka något.
    Antingen gamlare eller äldre, har jag märkt.
  • Anonym (Anonym)
    TjorveniSkåne skrev 2006-06-12 20:19:49 följande:

Med risk för att verka torr och saklig hänvisar jag till TS.
    Jag håller helt med, jag tycker man får dålig respons på sina trollerianmälningar.

Själv har jag anmält en person som ger sig ut för att ha yrkeskunnskaper inom ett bestämt område, ett område som är av ganska stort intresse för många på FL. Det händer ju ingenting trots att jag påtalat detta för redaktionen 2 gånger!

I många fall kan man ju identifiera trollen om man har lite sunt förnuft, men i detta fallet kräver det lite mer kunnskaper.

Vilka yrkeskunskaper?
Svar på tråden Varför inte bara fixa en som har ENDAST hand om Trollen här.....???