• Anonym (chockad)

Idag fick jag veta att jag har cancer

Idag var jag på coloskopi. Jag hoppades att mitt problem med blödningar från tarmen skulle vara lättfixat, nån polyp - något som går att fixa fort. Så var det inte. Jag fick se en vad som kändes som gigantisk cancertumör på skärmen.

Nästa steg är att undersöka om cancern spridit sig. Jag har en son på 15 månader.

Jag skriver detta för att jag letar efter någon runt min ålder (jag är 31) som är eller har varit i en liknande situation. Eller som känner någon som är det.

• Svar på tråden Idag fick jag veta att jag har cancer
  • Miss u

Beklagar verkligen... Lycka till... BArmse kramar till dig

• Mika86

jag beklagar verkligen.
    Håller tummarna för att allt gå bra.

Många kramar

• memlis

Håller tummarna för att allt går bra för dig!

Mamma till prinsessan Ebba född 070226
  • sam77

Oj vilket tufft besked!
    Förhoppningsvis är den godartad och/eller inkapslad så att du kan ta bort den utan vidare problem. Sänder över en peppande och stärkande kram!

• johanna t

skikar en bamse kram till dej

• Mulliga mamman80

Tänker inte vara anninym....

Jag har varit på cytockopi idag ja oxå, har haft stora problem med urinvägsinflammationer som e så blodiga så man kan tro att de enbart är blod, koagler ir urinblåsan mm... De undersökte mig men hitta ingenting, de tog cellprover o ska skicka iväg dom o ja får vänta 3 veckor på svaret.... De sa att de skulle se om de fanns ovanliga celler som t ex cancer,, ja e rädd nu att de kanske e så...

Kan man ha cancer fast de inte syns när de undersöker en?????

• Mulliga mamman80

Förstår dig, styrke kramar till dig, hoppas den e godartad!!!!

• Äventyr

Hej! Jag vet inte hur det funkar med cytoskopi. Men tjocktarmscancern syntes himla väl. Så det kan man nog inte ha, iallafall inte någon större tumör, utan att det syns.

• sataya

håller tummarna och önskar lycka till... allt ska gå bra hoppas vi...

Svar på tråden Idag fick jag veta att jag har cancer