hallå! Kan berätta att jag fick denna speciella (men inte omtyckta) huvudvärk efter en EDA "gone wrong", den blev satt för längt in så jag började läcka ryggmärgs vätska. Fick en otrolig huvudvärk som satt precis mellan ögonen, har aldrig känt sådan smärta förut, det enda som lindrade var att ligga ner. Andra dagen på bb kunde jag inte böja huvudet för då kändes det som om att nacken skulle gå av, så om jag skulle stå upp så blev det att titta upp i taket. Tillslut fick jag ngt spasmer liknande så när jag stog upp o tittade i taket så åkte axlarna upp automatiskt, kan tillöga att jag såg ut som quasimodo ett tag.
Narkosläkaren fick göra en "blood patch", dom går in i ryggen på samma sätt som vid en EDA, men i stället för att spruta in vätska så drar dom blod från armen och täpper till hållet med. Fick genomgå detta 2 ggr för att första släppte, kan nu tillägga att jag ALDRIG mer kommer att använda mig av EDA. Det näst värsta är att EDA:n inte ens hjälpte då mina värkar satt i svanskotan pga att min dotter låg och tröck väldigt långt bak.