• SnyggEric

Israel/Palestina

Israel och Palestina befinner sig i konflikt sedan mycket lång tid tillbaka. Palestina beskylls för terrorism mot oskyldiga israeler med sina självmordsbombare, och Israel i sin tur tvingar iväg palestinier från sin hem och hindrar bla annat födande kvinnor att komma till sjukhus genom att neka dem att gå igenom vägspärrar. 

Vad tycker du? Ska man stoppa bistånd till Palestina eller ska man bojkotta Israel?
  • Svar på tråden Israel/Palestina
  • Fula Fisken

teek taak skrev 2007-10-29 00:19:29 följande:

Fula Fisken skrev 2007-10-29 00:06:39 följande:Självklart ser de som tror på bibeln att israel är guds folk kanske. Det är därför vi ser Bush hålla ryggen om sharon och olmert.
    Ja något rätt i sitt liv måste ju också Bush göra..
  • teek taak

ressiwresseB

Varför nämna mina gamla nick som jag haft under 4 år på detta forum? Jag kan inte påminna mig att jag och du hade några diskussioner innan så att du skriver att jag inte läser hela inlägg och inte svarar på några frågor.

• teek taak
    bez skrev 2007-10-29 00:19:09 följande:
    teek taak skrev 2007-10-29 00:17:56 följande:
    Din amerikanska vän är redo annytime
    Nu ska du inte låta kryptisk bez. Kom igen och förklara
  • teek taak

Fula Fisken skrev 2007-10-29 00:21:04 följande:

teek taak skrev 2007-10-29 00:19:29 följande:
    Ja något rätt i sitt liv måste ju också Bush göra..
    Ja han sa att han är sänd av gud och att han ska köra ett korståg.
  • bez

teek taak skrev 2007-10-29 00:23:45 följande:

Nu ska du inte låta kryptisk bez. Kom igen och förklara
    Du vet exakt vad jag menar, du vill ju detta och du kommer att få exakt vad du ber om. Det är ett faktum du inte kommer ifrån. Sorry.
  • bez

Fula Fisken skrev 2007-10-29 00:21:04 följande:

teek taak skrev 2007-10-29 00:19:29 följande:Ja något rätt i sitt liv måste ju också Bush göra..
    Har har fan inte haft det lätt vad ser ut som, han förtjänar bättre än den pajkast han utsatts för. Hans intentioner är välmenta, men om de inte godtas så vad fan ska han göra ? Hans plikt.
  • bez

teek taak skrev 2007-10-29 00:24:46 följande:

Fula Fisken skrev 2007-10-29 00:21:04 följande:Ja han sa att han är sänd av gud och att han ska köra ett korståg.
    Det är taktik med all rätt.
  • bez

Du förstår, efter detta långlivade sega kallblodiga period kommer tiden att förändras. De efterlevande för historien vidare precis som det bör sig. Vi - människan - styr inte tiden. Talar till alla troende religiösa.

• teek taak

ressiwresseB

Du verkar väldigt irriterad oc haggresiv? Är det för att du vill köra censur på israel/palestina frågan? Om vi inte diskuterar det betyder ju att det palestinska folket går under. Och detta kommer inte att hända. Man ska upplysa om vad israel gör mot det palestinska folket. Den etniska rensningen som pågått i tiotals år.

Svar på tråden Israel/Palestina