• SnyggEric

Israel/Palestina

Israel och Palestina befinner sig i konflikt sedan mycket lång tid tillbaka. Palestina beskylls för terrorism mot oskyldiga israeler med sina självmordsbombare, och Israel i sin tur tvingar iväg palestinier från sin hem och hindrar bla annat födande kvinnor att komma till sjukhus genom att neka dem att gå igenom vägspärrar. 

Vad tycker du? Ska man stoppa bistånd till Palestina eller ska man bojkotta Israel?
  • Svar på tråden Israel/Palestina
  • teek taak
    bez skrev 2007-10-29 00:27:27 följande:
    teek taak skrev 2007-10-29 00:23:45 följande:
    Du vet exakt vad jag menar, du vill ju detta och du kommer att få exakt vad du ber om. Det är ett faktum du inte kommer ifrån. Sorry.
    Ett faktum? Enligt vem/vad?
  • bez

Att en stor del av oss dör är som en mygga i rymden. Spelar egentligen ingen större roll om man ser det i en större skala vilket man borde. Evolutionen hindrar man inte med några medel men för att lindra den plågsamma processen måste man antingen släcka den halft släckta flamman helt eller elda på. Vilket blir det ? NI som slåss om tiden avgör. Önskar er alla lycka till och lita på att ni får att alla de som bett om det får vad de bett om.

• teek taak
    bez skrev 2007-10-29 00:36:56 följande:
    Du förstår, efter detta långlivade sega kallblodiga period kommer tiden att förändras. De efterlevande för historien vidare precis som det bör sig. Vi - människan - styr inte tiden. Talar till alla troende religiösa.
    Jag såg en amerikansk film om det. Är du religiös bez?
  • bez

teek taak skrev 2007-10-29 00:39:39 följande:

Ett faktum? Enligt vem/vad?
    Never mind. Orsak har en verkan ändå...
  • ressiwresseB

Var har jag skrivit att jag vill lägga censur på någon debatt?

Jag kände igen din MO, och ville bara kolla att du var den personen jag tänkte, när jag började läsa lite i tråden.

Och VIPS, så hade jag rätt.

Försök inte att läsa mer i mina inlägg än vad om står skrivit, för det finns inget gömt mellan raderna.

• bez

teek taak skrev 2007-10-29 00:41:02 följande:

Jag såg en amerikansk film om det. Är du religiös bez?
    Oh no, jag förstår bara mig på verkligheten och de konsekvensert våra handlingar för med sig. Talar emot religion och bråk om tid. Det är ologiskt och resultatet blir som en chock för hjärnan för allas hjärnan eftersom vi ändå är på tal om en global katastrof.
  • teek taak

ressiwresseB

Fast du var väldigt OT. Vi vill ha argument så att diskussionen går på rätt spår. Min person är icke intressant och dina inlägg skriker efter censur. Så ser jag på det. Dessutom det ohygliga attityden, är det så du vill ha det? I så fall får du själv köra med den. Vill helst slippa personpåhopp och OT-inlägg.

• Monchichii

Teek taak, om du jobbar lite hårdare med dina argument så kanske reverteringen av alla jordens medlemmar går lite snabbare och inga diskussioner av dessa slag behöver någonsin finnas.

• teek taak
    bez skrev 2007-10-29 00:41:56 följande:
    teek taak skrev 2007-10-29 00:39:39 följande:
    Never mind. Orsak har en verkan ändå...
    Okey för mig att du inte vill svara på frågan, det gör dock inte dina inlägg förståeliga. Först paratar du om anti-krist sen om domedagen. Jag kan inte se ett samband mellan dem.
  • ressiwresseB

teek taak.... du får gärna peka ut i mina inlägg där jag skriker efter censur.

Svar på tråden Israel/Palestina