Vi som har eller har barn med EDS 4
Ringde änligen hab nu och vi skall ha ett möte med dom för att gå igenom vad som ej har funkat.Känns bra för nico har börjat få väldigt ont i sin ena höft knappt att han kan stå på eftermiddagen vissa dagar.Hans knän har oxå börjat vika sig när han går el springer dom viker sig bara rätt fram så han ramlar och slår sig så nu är hans ben alldeles blåa av alla fall.
Men nicos läkare fick nog inte ta emot Ängla eftersom hon själv inte går på hab men dom skulle se dom tyckte nog att BVC skulle fixa det.
Jag har själv inte fått diagnosen EDS ännu men sen Nico fick den är jag ganska så säker på att det är jag som har det och väntar nu bara på att någon läkare ska skicka mig vidare någonstans.
Jag har haft problem med höfter leder och knän sen jag var liten men dom har aldrig vetat vad det berott på. Spenderat en hel del tid på sjukhus och varit sjuk jämt och en massa blåmärken. Jag har mjuk hy och mina knän har alltid vikt sig åt fel håll och problem med magen. Nico e oxå född för tidigt vilket om jag förstått rätt är vanligt att man gör om man har EDS.Men sedan jag fick nitt andra barn så har värken i kroppen blivit mycke värre.Men harre gud om man räknar upp på alla ställen man har ont låter man ju inte klok inte konstigt läkarna alltid kollat konstigt på mig man låter ju som en hyonokondriker.Men man tycker ju att dom borde tro en när man säger vad det kan bero på och att min son har det.
Va bra att Saga mår bättre nu iallafall konstigt bara att proverna inget visade.
Maria.