Vi som har eller har barn med EDS 4
Stackars Simon
Men de säger ju att barn får i sig det de behöver även om det ibland är oerhört lite. Men jag vet inte hur mycket det stämmer. Vet ju själv hur jobbigt det är när Saga är sån Å med deras grund förutsättningar så vet jag itne om det där med att de får i sig det de behöver stämmer riktigt. Med Saga har jag ju problemet också att hon igentligen ska äta något i samband med vissa av hennes mediciner å hur lätt är det när man aldrig vet om hon äter eller inte men alltid behöver ha medicinerna morgon å kväll Nä det är många gånger hon tagit tabletterna (nästan med våld) utan att äta något. Har man kämpat jätte länge för att få i henne mediciner så orkar vare sig jag eller hon bråka å kämpa om mat också.
Ja ja jag hoppas att hon gått upp nu. Tycker det verkar som hon gjort det sen hon slutade med mjölkprotein men jag vet inte. På längden har hon i alla fall stuckit för inga av byxorna som för en mån sen passade precis passar längre längre.
Men jag tror jag ska åka å kolla vikten på BVC om hon inte blir kallad till barn snart.
Sist hade hon ju gått ner i vikt å innan det har hon stått nästan still ett bra tag.
Nä nu måste jag sova. Fy på mig att fastna vid datorn
Ha det bra Kram Rosita