Både jag och maken grät lite när A fick sin rulle. Glädjetårar mest, men andra känslor också naturligtvis. Fick reda på för inte så länge sedan att hon var hittills minst och yngst som fick rulle i vårat landsting, inte konstigt att all sjukvårdsprsonal verkar veta om oss, vart vi än kommer :o)
Var försiktig med dig, oftast är man själv den siste som förstår hur dåligt man mår.
Dreamrose skrev 2008-06-13 21:11:18 följande:
igår fick Robin sin första riktiga rullstol. Kändes både bra och jobbigt. Grät en stund när micke skickade den första bilden på Robin i stolen. Vet inte varför, jag måste ju acceptera att han aldrig kommer att kunna gå lika mycket som storebror. han kanske kommer att kunna gå korta bitar. Sen är jag väldigt känslosam just nu. jag har sovit en natt av 6 nu. Är så trött så jag vet knappt var jag ska ta vägen. men jag kan inte sova. Så fort jag lägger mig ner börjar det krypa i kroppen. Min man tror att jag är stressad och snart har gått in i väggen, men jag känner mig ju inte stressad. Ska ta upp det med psykologen nästa vecka, hon kanske kan hjälpa mig.