Trelletös skrev 2008-06-14 21:56:57 följande:
Piggo: Det är absolut inget tecken på att barnet har
ryggm.bråck. Njut istället av din grav.Jag visste inget innan förl. o mina två var HELT olika i magen.Det har jag andra kompisar som kände likadant.För att vara 100 måste man göra fosterv.prov.Det ska inte förstöra din grav.Dreamrose:Ta hand om dig själv o definitivt prata med psykologen.Du är på väg in i väggen o det är psykisk stress du har.Ingen mår bra definitivt inte dina barn om du slår näsan hårt i väggen.Det är supermånga känslor som du har för tillf.Du får saker bekräftade hela tiden o det är oerhört jobbigt.Jag känner med dig.Men prata!Du har så mycket inom dig o det är viktigt du gråter.Varma kramar Therese
åhh therese *gråter* du har så rätt, varför ska det vara så jobbigt att inse att man mår dåligt? Jag har alltid var en person som "aldrig" har några problem, allt är jätte bra hela tiden. Fast det har blivit mer nu. Jag är nog rädd att erkänna att jag mår dåligt. På något vis känns det som om jag erkänner att jag inte orkar med att ha ett barn med funktionshinder. Men jag älskar ju honom över allt annat. Snurrigt inlägg men det kanske är någon som känt som mig *hoppas* eller har jag gått och blivit "knäpp"