No 'poo (hårvård utan schampo) och naturlig hudvård
kan du inte låta den stå i kylen då? Med lite plastfolie över..
kan du inte låta den stå i kylen då? Med lite plastfolie över..
Använd bara balsam istället. Schampo gör håret mer strävt och tovigt. Köp Coop x-tra eller Änglamarks balsam. Massera noga, noga in i hårbotten och låt sitta i en stund, skölj. Mjukt och fint hår!
Olivolja i en plastpåse om fötterna, på med raggsockor ovanpå och sov med det. Torka av på morgonen.
Jag pratade med en hudterapeut en gång om finnar just på hakan och käken och enligt henne berodde det på att man inte skötte magen ordentligt. Fundera på det. Bajsa varje dag
Avråder från trä. Samlas massa uschiga bakterier i dem. De är fina och så men äckliga. Ville ha tvålfat och nagelborste i trä och min svägerska skrek rakt ut. Typ.. Hon hade nyligen sett hur de testat olika fat och borstar och trä var äckligast. Köp nån fin i prorslin istället. Eller köp trä och byt OFTA!
Grattis till bebisen!!
Paraffin är inte bra. Mineralolja..
Ge coop och änglamark ett par chanser till. De är faktiskt väldigt bra. Jag har hållt på i ca 8 månader nu och först nu är jag riktigt nöjd. Mitt hår är jättevackert.
Jag har dessutom slutat att göra den bökiga CO:n och numera tvättar jag håret som jag gjorde med schampoo fast med balsam istället. Gnuggar lite mera bara. Det går inte åt lika mycket balsam men det blir lika rent och fint =)