• Anonym

Har du lämnat någon för att h*n var dålig i sängen?

Hur illa var det?

Jag älskar min sambo men vi klickar inte i sängen.
    Han är så försiktig och vågar inte ta i mig.
    Jag blir helt blockerad och vet inte vad han vill när han bara ligger och fingrar lite utan att säga eller visa vad han vill och han svarar inte på det heller när jag frågar.
    Han tror att jag ska bli tokkåt bara av att han pillar lite på mitt venusberg. Längre ner vågar han inte känna.

Han vill inte prova nya saker utan vi kör samma sex som vi gjorde när vi blev ett par för 2 år sedan!

Dessutom är han inte så välutrustad. När jag läser här så skulle nog majoriteten av alla tjejer säga att han har en mini... !

Är jag galen som längtar efter en annan man?
    Allt annat är ju så bra mellan oss...

• Svar på tråden Har du lämnat någon för att h*n var dålig i sängen?
  • Neko

Nej det skulle jag aldrig göra :P Man börjar ju passa ihop bättre och bättre efter hand :)

Ni kan ju börja leka truth or dare tillsammans, det kan vara bra :P

• Högström

Jag har lämnat pga att det inte fungerade i sängen samt storleken. Jag vet vad jag vill ha och livet är för kort för att inte ta för sig. Jag förstår verkligen att du längtar efter en annan man!! Det verkar som om du tycker att sex är en viktig del i ett förhållande och då är jag rädd att detta kommer växa till ett jätteproblem. Tafattheten går ju kanske att ändra men storleken den, ja den är ju som den är. Och varför vågar han inte känna på dig???

• Anonym

att han är försiktig kan kanse vara på grund av att du är passiv eller blockerad i första taget ?

• Anonym

Men han vill verkligen inte prova något nytt.
    Det ska alltid vara på samma sätt annars tappar han lusten och vill inte ha sex.
    Bra sex för honom= vi lägger oss för att sova men så börjar han ta på mig och pussas lite. Jag får inte ta så mycket på honom.
    Sedan har vi sex i missionären. Ibland vill han att jag ska rida. Jag är inte förtjust i någon av dessa ställningar men han tycker inte att mina favoriter är sköna (skeden och bakifrån) så då kan han inte få stånd.
    Sedan när han fått utlösning så får jag ta hand om mig själv medan jag får ligga på hans arm. Ofta sover han innan jag är klar.

• Anonym

Det är klart att sexlivet är en vanlig anledning till att förhållanden tar slut. För väldigt många är ett bra sexliv den allra viktigaste pusselbiten. Funkar sexet brukar resten lösa sig, funkar det inte brukar resten också vara problem.

Kilckar ni inte i sängen tycker jag du ska ta den känslan på allvar. Hellre bryta nu än sedan när det finns barn i bilden. Eller kan du tänka dig ett helt liv utan att bli ordentligt påsatt ibland? Tänkte väl nästan det...

• Anonym

Skulle gärna vilja höra från fler....
    Jag tänkte ta upp det med honom ikväll.

• Kimma72
    Anonym skrev 2008-05-05 16:56:50 följande:
    Men han vill verkligen inte prova något nytt.Det ska alltid vara på samma sätt annars tappar han lusten och vill inte ha sex. Bra sex för honom= vi lägger oss för att sova men så börjar han ta på mig och pussas lite. Jag får inte ta så mycket på honom. Sedan har vi sex i missionären. Ibland vill han att jag ska rida. Jag är inte förtjust i någon av dessa ställningar men han tycker inte att mina favoriter är sköna (skeden och bakifrån) så då kan han inte få stånd. Sedan när han fått utlösning så får jag ta hand om mig själv medan jag får ligga på hans arm. Ofta sover han innan jag är klar.
    Ojojoj, den killen hade inte blivit gammal hos mig iaf. Jag ställer lite högre krav än så. Och då spelar det ingen roll om han är stor eller liten nedtill. Men så nonchalant som han verkar vara hade jag inte stått ut med, och hade han somnat innan jag var klar hade jag nog gett honom en lusing. Oförskämt!
  • Anonym (¤N¤)

Ja, jag gjorde slut med mitt barns far för att vi inte klickade. Han var väldigt tafflig och tafatt i sängen. Jag försökte allt... förklara... göra sexiga saker så som strippa etc... (inför honom bara alltså).

Så som jag ser det, så blir det mer som en slags syskonkärlek om man inte har sexliv som funkar. Jag kan inte leva så i alla fall.

• Anonym

Jag har också försökt göra en massa för att få fart på sexlivet men jag har inte fått något gensvar.

• Anonym (linda)

Nej inte gjort slut, men jag blev slutade vara kär i en som jag höll på att bli störtförälskad i, och allt pga liten grej och att han var kass i sängen.

Tyvärr så är min nuvarande sambo inte heller så bra.. Han har rätt stor grej, men han blir så upphetsad om han håller på att pillra på mig så han kan knappt komma in i mig efteråt för då kommer han. Är oxå rätt less kan tilläggas.. Här är det missionären som gäller för tillfället. Dock för att vi just har fått barn och hon ligger i sängen bredvid.. men men. Vi pratar dock inte om det, jag vet ju inte vad jag ska säga..
    Har försökt förut.. men det går inte att prata med honom om någonting överhuvudtaget tyvärr.. Han säger "jojo jag förstår" eller nått sånt, och sen blir det inte förändring iallafall

Svar på tråden Har du lämnat någon för att h*n var dålig i sängen?