Inlägg från: Hajnal |Visa alla inlägg
  • Hajnal

Vill du göra reklam för din blogg? LÄGG UPP DEN HÄR!

I min blogg skriver jag om familjelivet, har två underbara söner och en dotter påväg. Har nyligen flyttat till hus och håller på att fixa här hemma så det ska bli som vi vill ha det. Min sambo är verkligen en klippa!

Att gå från 57 kg upp till 117kg och sedan ner till 59kg för att nu ligga på 107 kg har inte varit någon rolig eller lätt resa. 2016 kommer bli hälsans år för mig och jag behöver verkligen motivation och tips. Om du vet om någon "hälsoblogg" du tycker väldigt mycket om eller har några egna tips när det gäller hälsan ta en titt hos mig och tipsa!

Någon mer med BF i december 2015? Vore kul om man fick kontakt med fler gravida och mammor!
  • Hajnal
    Jag har en blogg där jag skriver mycket om vardagen tillsammans med mina två söner och sambo. Jag blev mamma första gången när jag var 16 och nu är jag 28 och väntar jag mitt tredje barn. 

Jag vägde 117kg 2009 och klarade av att gå ner 58kg tills 2014, nu när jag är gravid igen har min vikt katastrofökat och jag ligger på 108kg. Jag håller nu på att förbereda inför 2016 som kommer bli hälsans år för mig, jag ska gå ner i vikt och leva ett hälsosamt liv, vore kul att få tips och stöttning från andra mammor.

Ta gärna en titt hos mig och kommentera så jag kan hitta er också! Vill gärna hitta andra föräldrabloggar att följa, gärna i Örebros län.

hajnal.se

Svar på tråden Vill du göra reklam för din blogg? LÄGG UPP DEN HÄR!