• Edgren

Vill du göra reklam för din blogg? LÄGG UPP DEN HÄR!

Om du tycker att du har en blogg du vill dela med dig till andra av. Kan du lägga upp den i det här forumet.

Jag är först zazz82.blogdog.se

Här kan du läsa om min vardag mitt liv tankar och känslor jag har som ensamstående förälder. Med ett hem varande barn och ett barn på håll.
    "Min blogg mitt språk mitt skit"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-27 14:57
    Ny blogg igen www.nogg.se/zazz82 Handlar om de samma som ovan. Ville ha kvar min gamla därför att den har fler funktioner jag gillar

• Svar på tråden Vill du göra reklam för din blogg? LÄGG UPP DEN HÄR!
  • mrecenserar

Hejhej! Skrattande

Jag har en relativt nystartad blogg där jag testar på att recensera filmer, inte långa och komplicerade texter utan lite mindre där man kan ta en snabb titt om man tex vill ha ett filmtips Glad

Ta en gärna en titt på: mrecenserar.wordpress.com

• Fjosan

Helt ny blogg som inriktar sig på inredning, shopping, mode, skönhet och det som är störst i mitt liv just nu.. Min gastric bypass operation!

Fjsan.blogg.se

• Flickanx2
    Söndag kväll och Malte skulle sova, då kom den igen: "den eviga frågan"!:
    "Hur långt är det kvar tills nästa helg?".
    Även fast jag vet att han också vet, så måste det liksom "bekräftas" att det inte är så 
    hiskeligt långt... även om det känns så.

Det är sorgligt egentligen, fast jag minns att jag kände exakt likadant i den åldern.
    Det har inte så mycket med hur "sanningen" ser ut, han är en  populär kamrat i skolan.
     Leker mycket, gärna och ofta med dem även hemma.

Fast så kom vi på 
    tricket hur vi skulle somna den här kvällen.
    Bestämde något roligt vi skulle göra dagen därpå.
    Malte valde, det blev att vi skulle 
    leka i snön och fika med varm choklad.

Sagt och gjort.
    Trevligt var det också.
    Tror vi beställer samma sak till i morgon :)

ekdungen.blogspot.se/

• Cocostopp

www.xl-zero.blogspot.se

Fläskfia goes supermodell

Vaknade idag och var FET! Varför har ingen sagt nåt? Ser ut som en jäkla blobb. Så nu ska jag väl då försöka hålla mig undan för tidig död, och onödiga vårdkostnader för vårt älskade fosterland (men jag tror fan jag redan betalat för min sjukvård med all moms o skatt på allt jag stoppat i munnen) Iaf, jag tänkte lyckas med det här på ett år, det är min plan. Att bli den där läckerbiten igen, som killar brukade vända sig om efter

• crich
    Hej vänner!

Jag och med och driver en nystartad resesajt där man söker på resmål baserat på upplevelser och aktiviteter man önskar att drömdestinationen ska ha. Vi anser att resandet ska handla lika mycket om inspiration som om billiga flyg. I vår blogg kan ni läsa om destinationer, upplevelser, hotell, smultronställen etc. Kolla gärna in sajten när ni ändå är där!

owegoo.com/blog/

Ha en fin dag.

/ C

• Flickanx2
    Hej, du vackra varelse.

Har gjort dig med våra bara händer. Döper till till:"Alfons Snöberg".

Jag har lust att tala om för dig att det inte är någon idé för dig att längta efter sommaren. Vet vad som väntar dig då men har inte hjärta att berätta det.

Har du känt så inför någon "real person"?

Det är hemskt, hoppas "Alfons" får leva lyckligt ovetande ett bra tag till...

ekdungen.blogspot.se/

Svar på tråden Vill du göra reklam för din blogg? LÄGG UPP DEN HÄR!