• Moment22

Okej att köpa begagnade barnkläder???

majsan70: vad bra, då kanske mina kan få köpa dem av dina sen? Jag köper nämligen inget skit, vare sig nytt eller begagnat utan mina bar har kvalitetskläder som ibland är nya och ibland gamla. Dessutom måste ju nån sponsra dina klädköp.

• Moment22

HAR NI TÄNKT PÅ...

att så fort ett plagg är använt någon enda gång så räknas det som begagnat ALLTSÅ köper ni som inte använder begagnat kläder konstant för ni kan ju inte använda dem två gånger.

• Moment22

Majsan: kanon att du skänker vidare det borde fler göra, själv lägger jag å lager.. till inge nytta. Jag köper inte heller begagnat, mest för att jag inte hittar det jag vill ha, men jag förstår de som gör det för att de inte har råd. Jag köper det som "ropar" på mig, det kan vara nåt knalloranget eller nåt med skojsigt tryck, mina barn har personliga kläder som är dem, oki det blir inte sååå personligt på Lindex men du förstår nog hur jag menar.

• Moment22

jag undrar...

* Är det många här inne som handlar på P.op? Isf vad är det som är så speciellt med den affären? Ja de har kvalitet, men jag som har två barn som växer undrar lite varför man köper ex byxor för 200:- paret när man behöver typ 8 par byxor (några par på dagis) per årstid det blir ju 24 par per år för summan av 4800:- (bara byxor)

* Är det nån som handlar på kappahl, Lindex HM etc? Eller var handlar ni barnkläderna?
    Jag tycker inte om dussinvaror för jag vill ha personlighet i kläderna men å andra sidan så har jag inte obegränsat med pengar som student man är.

Svar på tråden Okej att köpa begagnade barnkläder???