Inlägg från: Senap |Visa alla inlägg
  • Senap

Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?

Jajemen. Jag köpte en spis tidigt till min son.
    Man måste ju planera! Tänk vilka fina hattar och kläder han kommer sy till mig sen när han växer upp. Och han kommer vara perfekt att ha med som smakråd när ja ska köpa skor.

Han älskar sin spis så än så länge går allt enligt plan.

My sugar is raw
  • Senap
    Svar på #23
    Ja, och urtjusiga festblåsor. Titta bara på Lindarws kreationer. *gnuggar belåtet händerna*
    My sugar is raw
  • Senap
    MaryMalou skrev 2008-12-10 10:50:54 följande:
    Ha ha ha! För det är väl ett skämt? Min bror hade jämt klänning och rosetter i håret när han var barn. Han blev superhetero. Skitsynd. Hade varit roligare om han var bög. Han hade kunnat vara lite alias för mig som lever i en kärnfamilj, när mina queera vänner himlar med ögonen hade jag kunnat slänga ur mig att "Min bror är i alla fall bög". Kanske borde tvinga på sonen bilar och grejer i ställer för hans älskade dockor, med omvänd logik borde han bli bög då!
    Äsch då vilken otur du hade. *klappar upmuntrande*
    My sugar is raw
  • Senap
    minbabynr1 skrev 2008-12-10 10:51:46 följande:
    Nazeeya skrev 2008-12-10 10:45:34 följande: nej satsa på hästsporten i stället!! ger mycket bättre pengar typ hoppning!
    Ridsport är skitdyrt - och ger inte särskilt mycket pengar heller.
    Dessutom så finns det typ inga bögar någonsin i stallet. *surar*
    My sugar is raw
  • Senap
    xxmeyaxx skrev 2008-12-10 10:54:25 följande:
    har du varit där och kollat eller?
    japp
    My sugar is raw
  • Senap

Shit. Nu när jag tänkter efter så rider ju min sambo. Kommer han lämna mig för en man?
    Fast jag är ju iofs ingenjör och snart teknisk doktor så det kanske tar ut varandra.

My sugar is raw
  • Senap

Och så påminner vi igen om var tråden ligger.

My sugar is raw
  • Senap
    socute skrev 2008-12-12 14:45:36 följande:
    Men endå ... Ts låter VÄÄÄLDIGT allvarligt..
    Ja, men det är ett allvarligt ämne. *nickar*

Jag ser ju framför mig nästa Christer Lindarw... Vilka kläder jag kommer ha... *drömmer*
    Så sonen har både en spis och flera rosa kläder.
    Det går finfint. Han har 2 st "bästa kompisar" på dagis.
    Däremot vill han inte leka med sin docka. Vad gör jag för fel? Är det de jävla bilarna?
    My sugar is raw
  • Senap
    Prinsessan Zelda skrev 2008-12-14 19:18:59 följande:
    ojojojoj..... min son har en spis, matredskap, städredskap som mopp, kvast osv. En barnvagn och han var lucia på dagis. jag tror jag fördärvat honom helt.............. eller inte .................................................. .............................................
    Jupp. Han kommer bli bög *vet* och allt är ditt fel.
    My sugar is raw
  • Senap
    Svar på #624
    La Vendel *dregglar avundsjukt*
    Kanske inte tänkte riktigt klart där med Samuel... *svär* Men Elis kan ju lätt göras om till Elise - om han vill bli dragga alltså. *hoppas*
    My sugar is raw
Svar på tråden Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?