Inlägg från: Puma86 |Visa alla inlägg
  • Puma86

Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?

D va d dummaste ja har hört på länge!! Bög är nått man är inte nått man blir... Vi ska köpa en spis till våran son när han blir lite äldre o kan uppskatta d lite mer.. o inte har tanken ens slagit mig att han skulle bli bög för d Herregud! Ja har en lite korkad sambo här hemma som tänker lite korkat ibland me när d gäller sånna saker, som att han vill förbjuda våran son att leka med dockor om han nu vill d, men ja blir vansinnig så d e alltid ja som vinner i den striden.. SOM TUR E!! Låt barnen vara barn o leka med allt dom vill leka med.. att d ska va könsrelaterat i ALLT! Blir så less på d!!

• Puma86

Jazza skrev 2008-12-10 11:01:51 följande:

Puma86 skrev 2008-12-10 10:58:51 följande:
    Tycker inte att du tar TS oro riktigt på allvar....
    På vilket sätt tar ja d inte på allvar?
    Man får nog ta sig en tankeställare om man tänker på d sättet, lr ta reda på fakta hur d e egentligen är! Ett barn blir inte homosexuellt bara sådär helt plötsligt när dom blir äldre pga av hur man blivit upppostrad. D är en sexuell läggning som man föds med men som man upptäcker först när man blir äldre! D spelar inte roll om man klär pojken i d mest pojkigaste kläder, ger honom "pojkiga" leksaker, lr förbjuder honom från nått man tycker är bögigt! Alla är sina egna personer och för en förälder att hindra sitt barn från att vara precis den den är är ju inte d minsta humant!
    Men visst är man så rädd och oinformerad så köp inget som kan klassas som "tjejigt" men tyvär så spelar d ingen roll.. är han bög så är han! D finns inget som kan ändra på d!
  • Puma86

Sorry om d blev för "allvarligt" men ja blir automatiskt så jäkla upprörd när d gäller sånna här saker! Även om d e skämt lr allvar..

• Puma86

Jazza skrev 2008-12-10 11:12:07 följande:

Puma86 skrev 2008-12-10 11:08:21 följande:
    Eller titta efter var tråden ligger....
    Jag ser NU vart tråden ligger
Svar på tråden Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?