Inlägg från: FreeForAll |Visa alla inlägg
  • FreeForAll

Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?

Hade det varit meningen att män skulle stå vid spisen så hade de fått mindre fötter!!!

Förstår inte hur du kan ens tänka dig tanken att ge din son en spis.

En grill däremot, det skulle kunna vara ok.

• FreeForAll

xxmeyaxx skrev 2008-12-10 11:44:14 följande:

och en ölburk då?
    Ja! Och jag förstår inte varför de har förbjudit chokladcigaretter! Annars skulle han kunna stått där vid grillen med en öl och ett paket cigg, finns det något mer manligt?
    Då kan jag garantera dig att han INTE blir bög.
  • FreeForAll
    Lingonflickan skrev 2008-12-10 11:48:43 följande:
    Min lille casanova (mycket glad i tjejer sin ynka 4 år till trots) har en leksaksspis, so what? Det är ju inte klänning heller.
    Va!? Det är ju nästan så vi måste anmäla dig till soc.
  • FreeForAll

Kaprifolen skrev 2008-12-10 12:01:12 följande:

Twixie skrev 2008-12-10 11:24:10 följande:
    Jag får bli hemma-mamma, det hör jag ju! Finns det någon gräns när barn blir immuna?
    Där har du faktiskt tur, för jag tror inte bög klassas som sjukdom längre. Så du behöver inte bli hemma-mamma. Men det är ju bra om du blir det ändå så vi kan förstärka könsrollerna lite.
  • FreeForAll

Kaprifolen skrev 2008-12-10 12:07:22 följande:

PigeonP skrev 2008-12-10 12:02:52 följande:
    Ja, man MÅSTE föregå med gott exempel, och jag kan ju lika gärna offra mig och ta det säkra före det osäkra, man vet ju aldrig... Min mans arbete och fritid är ju mycket viktigare än vad jag är. Vi var ju inte två om att skaffa barn... Alltså helt logiskt att jag stannar hemma.
    Bra, du har fattat det här. Mannen är brödvinnaren och du lagar mat och tar hand om barn. Det är ju faktiskt tillräckigt att han gjort dig på smällen och ddessutom tjänar alla pengar.
    Se till att du får en liten fickpeng bara!
  • FreeForAll
    Lingonflickan skrev 2008-12-10 12:30:46 följande:
    Nekar honom vissa saker? Då lär det bli annan ton i skällanDet har jag själv försökt med, men då gick han bara till någon annan. Han sa att som man har han rätt att ha sex med vem han vill, och när han sa det förstod jag att han hade rätt.
  • FreeForAll

Kaprifolen skrev 2008-12-10 12:35:18 följande:

Jazza skrev 2008-12-10 12:30:04 följande:
    Ja, nej du har kanske rätt, vad ska jag med pengar till? Sitter ju bara här hemma som en grå mus. Nej, det kanske är egoistiskt av mig att fråga efter fickpeng. Det är ju ändå HANS pengar, som HAN har jobbat ihop..
    Nej! Så får du inte tänka! Låt honom inte förtrycka dig! Du har rätt till MINST 20 kronor i månaden i fickpeng!
  • FreeForAll

Fraggelgirl skrev 2008-12-10 12:40:39 följande:

Har inte läst alla sidor...men vad för leksaker barnen leker med avgör inte vilken sexuell läggning dem har. Jag lekte med svärd och krigade och bilar.
    Gissar på att du knappast kan va stright idag då
  • FreeForAll

Jennyrövardotter skrev 2008-12-10 12:49:17 följande:

Alltså helt allvarligt, den här tråden borde ju ligga i sandlådan. Vad är det för puckon som påstår att man kan bli homosexuell för en leksaks spis? Och om han nu skulle bli det, vad spelar det för roll? och jag kan lova att det i så fall inte berodde på spisen.
    Det borde den verkligen!
  • FreeForAll

Rilliana skrev 2008-12-10 12:50:40 följande:

Har inte läst alla sidor.. tycker ärligt att frågan är ur korkad.Klart som fan att små pojkar kan ha leksakspis att leka med, man blir inte bög för det !!!Kan ju vända på det.. min dotter har en massa bilar, bilbanor, tågbanor.. lego mm mm.
    Du kanske borde ta ditt föräldraskap på lite större allvar...hur kan du låta din dotter leka med såna saker? Snacka om att vägleda henne fel i livet...
Svar på tråden Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?